صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی بسته راهنمای پذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان وکشورهای مشترک المنافع دارای گارانتی اصل

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 308
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078283

دیگر امکانات

بسته راهنمای پذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان وکشورهای مشترک المنافع دارای گارانتی اصل

بسته راهنمای تحصیل وپذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان اکراین ارمنستان و..
روسیه (روسی: Россия، واج‌نویسی: روسیا) با نام رسمی فدراسیون روسیه (Российская Федерация، راسیسکایا فدراتسیا) پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است.

روسیه حدود ۱۴۲ میلیون تن (براورد ۱۳۸۷) جمعیت دارد، که از این دید در جهان نهم است. تراکم جمعیت روسیه ۳/۸ تن در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان است. همچنین نرخ رشد جمعیت در این کشور منفی است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. حدود ۸۰ درصد (۱۱۵ میلیون تن) از مردم روسیه از نژاد روسی هستند و سایر نژادهای این کشور عبارتند از: تاتار، اوکراینی، چوواش، چچنی، ارمنی، ترک، داغستانی، مغول، آواری، اینگوش، چرکس، بالکار، اوستیایی، آذری، گرجی، و...

زبان رسمی روسیه، زبان روسی است. ولی ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری‌ها و مناطق خودگردان این کشور وجود دارد. روسیه ۲۱ جمهوری خودگردان دارد که بیشتر در جنوب باختر کشور (قفقاز شمالی) قرار دارند، که برخی از آنها مانند داغستان، تا حدود ۲۰۰ سال پیش جزئی از ایران بوده‌اند. روسیه فرهنگ پرباری دارد و نوسندگان معروفی مانند تولستوی و داستایوفسکی روسی بوده‌اند.

روسیه تا پیش از قرن هجدهم یک حکومت نه چندان نیرومند در خاور اروپا بود و وسعت آن چندان زیاد نبود. تا اینکه در آغاز قرن ۱۸ میلادی و با اصلاحاتی که تزار پتر بزرگ انجام داد، این کشور به یک امپراتوری پهناور و نیرومند تبدیل شد. در سال ۱۲۹۶ هجری خورشیدی (۱۹۱۷) انقلاب کمونیستی در این کشور به وقوع پیوست و نام کشور به «اتحاد جماهیر شوروی» تغییر یافت. در سال ۱۳۷۰ (۱۹۹۱) شوروی پس از جنگ سرد طولانی با غرب فروپاشید و فدراسیون روسیه به جای آن نشست.
دراین بسته با موارد زیر آشنا می شویم

راهنمای پذیرش در دانشگاه های روسیه آذربایجان اکراین ارمنستان وگرجستان وسایر کشورهای این حوزه به صورت کامل
راهنمای نگارش cv
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم در روسیه
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم آذربایجان
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم اکراین
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم ارمنستان
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم در تا جیکستان روسیه سفید گرجستان قزاقستان قرقیزستان تاجیکستان
هزینه تحصیل وزندگی در کشور های فوق
ش.م.4369220

فروشنده: نوین آموزش ایران

قیمت: 15,000 تومان

روش خرید: برای خرید بسته راهنمای پذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان وکشورهای مشترک المنافع دارای گارانتی اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته راهنمای پذیرش تحصیلی در روسیه آذربایجان وکشورهای مشترک المنافع دارای گارانتی اصل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.