صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی فروش مجموعه آناتومی بدن انسان / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 17 نفر
بازديد امروز : 250
بازديد ديروز : 416
كل بازديدها : 1078641

دیگر امکانات

فروش  مجموعه آناتومی بدن انسان / اورجینال






مجموعه بی نظیر آناتومی بدن انسان

Atlas of the Human Body

تشریح جسد واقعی

شامل 3 دی وی دی

»» مجموعه ی بی نظیر آناتومی بدن انسان !

کالبدشناسی (به انگلیسی: Anatomy)، شاخه‌ای از زیست‌شناسی است که به بررسی ساختار و شیوهٔ کار تن و بدن جانداران می‌پردازد. زیر شاخه‌های آن کالبدشناسی جانوری و کالبدشناسی گیاهی می‌باشد. یک تعریف تقریباً کامل برای کالبدشناسی، شناسایی قسمت‌های مختلف بدن و ارتباط ساختمانی آنها با همدیگر می‌باشد.

بجز کالبدشناسی می‌توان از کلمه تشریح نیز به عنوان یک معادل دیگر واژهٔ آناتومی نام برد.

از شاخه‌های بزرگ کالبدشناسی، کالبدشناسی سنجشی و کالبدشناسی انسان است. کالبدشناسی انسان، از دانش‌های پایه‌ای پزشکی می‌باشد.

تقسیم‌بندی‌های مختلفی برای کالبدشناسی وجود دارد که هر یک از دیدگاه خاصی ارائه می‌شود. بطور مثال، می‌توان به انواع کالبدشناسی از نظر نوع دید اشاره کرد. در این تقسیم‌بندی که به دو بخش کالبدشناسی ماکروسکوپی و میکروسکوپی قابل ارائه‌است، منظور اصلی در کاربرد یا عدم استفاده از وسایل کمکی در تشریح می‌باشد. کالبدشناسی میکروسکوپی را می‌توان به دو زیر شاخهٔ بافت‌شناسی و جنین‌شناسی تقسیم نمود.

نوع دیگری از تقسیم بندی کالبدشناسی بر اساس عناصر تشریحی می‌باشد که به زبان ساده، عناصر تشریحی را می‌توان شامل استخوان، مفصل، ماهیچه (عضله)، و احشا در نظر گرفت. بدین ترتیب کالبدشناسی به چهار بخش استخوان شناسی، مفصل شناسی، ماهیچه (عضله) شناسی و احشا شناسی تقسیم می‌شود.

مجموعه ای که در پیش رو دارید یک مجموعه ی کامل و بی نظیر در مورد آناتومی بدن انسان می باشد.



»» محتویات این مجموعه شامل موارد زیر می باشد :

1- مجموعه ی Acland’s DVD Atlas of Human Anatomy که شامل 6 قست ویدئویی با فرمت Divx می باشد و در هر قسمت به بررسی نقاط مختلف بدن و تشریح کامل اعضا بر روی یک جسد واقعی می پردازد. ( قیمت واقعی این مجموعه 170 $ می باشد )

این قسمت ها شامل موارد زیر است :

The Upper Extremity : قسمت بالا تنه

The Lower Extremity : قسمت پایین تنه

The Trunk : ستون فقرات و کمر

The Head and Neck, Parts 1 and 2 : سر و گردن

The Internal Organs : اندام های داخلی

2- بررسی و تشریح کلیه اجزای بدن در 27 قسمت ویدئویی اعم از : مغز ، جمجمه ، گوش و حلق و بینی ، فک ، اندام های تنفسی ، اندام های گوارشی ، اندام های تناسلی و سایر اجزا به طور کامل بر روی جسد واقعی به زبان انگلیسی ( تخصصی پزشکی )

3- نرم افزار کامل آناتومی بدن Primal 3D Human Anatomy نیز در این مجموعه گنجانده شده است که کامل ترین نرم افزار آناتومی بدن انسان به صورت کاملا 3 بعدی و با تمامی جزئیات ممکن در کل دنیا محسوب می شود. این برنامه شامل تشریح تمامی قسمت های بدن همراه با توضیحات کامل انگلیسی است. همچنین برنامه دارای قسمت Quiz برای درک بهتر مطالب هر بخش می باشد. ( قیمت واقعی این مجموعه 1099 $ می باشد )



4- کتاب های الکترونیکی تخصصی مخصوص دانشجویان پزشکی و پرستاری همراه با دیکشنری تخصصی پزشکی



»» ویژگی های این مجموعه :
شماره مجوز :221/545874
آموزش کامل آناتومی بدن انسان به صورت فیلم و نرم افزار آموزشی سه بعدی
قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی که فرمت Divx را پشیبانی می کنند
بسته بندی شکیل و اختصاصی
شامل 3 دی وی دی



Atlas of the Human Body, آموزش آناتومی, آناتومی بدن انسان, ارسال رایگان, اعضای بدن, انسان, برنامه آناتومی, تشریح جسد واقعی, خرید اینترنتی, خرید پستی, فروشگاه ایران , فیلم آناتومی, فیلم تشریح جسد, پرداخت آنلاین, کالبدشناسی, کالبدشناسی بدن انسان



فروشنده: ملی ایران 4

قیمت: 9,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فروش مجموعه آناتومی بدن انسان / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فروش  مجموعه آناتومی بدن انسان / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.