صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی بسته طلایی آموزش کنگ فو شائلین(اورجینال) ناب ترینها

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 6 نفر
بازديد امروز : 106
بازديد ديروز : 416
كل بازديدها : 1078497

دیگر امکانات

آموزش کنگ فو شائلین(اورجینال)

در تاریخ شائولین بارها تحولات خاصی صورت گرفته است وهمینطور اساتید معابد فرعی و معبد اصلی شائولین از این تحولات در جهت پنهان نمودن رموز شائولین استفاده کرده اند.یکی از این موارد استفاده پنهان کردن تاریخچه اصلی معبد شائولین است معبد شائولین 5200سال پیش بوجود آمد هنرجویان و ساکنین این معبد حدود 400 سال بر این عقیده بودند که روح از جسم ارجحتر بوده و می بایست برای ارتقاء و تکامل فقط باید به تعلیم روح پرداخت از حدود 4800 سال پیش به این سمت ساکنین این معبد به این نتیجه رسیدند روح از جسم جدا نمی باشد و باید برای تکامل روح و جسم را با هم تعلیم داد از این رو و از این تاریخ قسمت رزمی شائولین بوجود آمد.... یکی از دلایلی که این قدمت را تائید میکند تولد هنر چی کنگ یکی از ارکان شائولین در حدود چیزی بیشتر از 5000 سال پیش است و دیگر موضوع تحقیق در تاریخ کشور چین و تاریخ ثبت شده در معبد شائولین است. قدیمی ترین ، کاملترین و پیچیده ترین هنر فلسفی رزمی جهان شائولین (کونگ فوی چینی) می باشد.
این محصول را فقط از فروشگاه ما متوانید خرید کنید و هیچ شعبه دیگری ندارد

با یک تیر 2 نشان بزنید

بسیار شیک هم خیلی متفاوت


متفاوت بودن حق شماس

فقط یکبار امتحان کنید ... پشیمان نمی شوید...


این محصول را فقط از فروشگاه ما متوانید خرید کنید و هیچ شعبه دیگری ندارد

شمار ه مجوز155/789452



فروشنده: هایپر مارکت

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش کنگ فو شائلین(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کنگ فو شائلین(اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.