2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی فینال لیگ قهرمانان اروپا منچستر یونایتد – بارسلونا (اورجینال)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 7 نفر
بازديد امروز : 381
بازديد ديروز : 511
كل بازديدها : 1090988

دیگر امکانات

فینال لیگ قهرمانان اروپا  منچستر یونایتد – بارسلونا (اورجینال)

فینال فصل رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، امشب در ورزشگاه ومبلی برگزار شد بارسلونا در نهایت موفق شد تا در این دیدار حساس و جذاب و تماشایی -به پیروزی برسد

در دقایق اولیه بازی این شاگردان سرالکس فرگوسن بودند که پرسینگ را آغاز کردند و کنترل بازی را در دست گرفتند ولی این روند بعد از دقایق تغییر کرد و آبی و اناری ها کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

اولین گل این بازی در دقیقه ۲۷ توسط پدرو از راه رسید و ستاره جوان اهل جزایر قناری، با پاسی تماشایی که از چابی دریافت کرد، اولین گل فینال را به ثمر رساند.

با این وجود، بازیکنان منچسترخیلی زود گل خورده را جبران کردند و وین رونی توانست با پاسی که ازرایان گیگز دریافت کرد، بازی را به تساوی بکشاند.البته سلامت این گل شک و شبهات فراوانی داشت؛ چرا که رایان گیگز زمانی که در آفساید بود توپ را دریافت کرد و به رونی سپرد.داور مسابقه با وجودی که این گل مردود را سالم دانست تا نیمه اول بازی با تساوی ۱-۱ دنبال شود.

با آغاز نیمه دوم بازی،لیونل مسی در دقیقه ۵۴ بار دیگر بارسا را پیش انداخت و از توپی که آندرس اینیستا برایش ارسال کرد به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

فابیو داسیلوا که در دقیقه ۶۹ مصدوم شده بود، جایش را به نانی داد و تنها یک دقیقه بعد از این تعویض بود که داوید ویا کار شیاطین سرخ را تمام کرد. ویا با توپی که سرخیو بوسکتس دریافت کرد سومین گل بازی را به ثمر رساند تا عملا کار یونایتد تمام شود.

در نهایت سوت پایان بازی با احتساب ۳ دقیقه وقت تلف شده به صدا در آمد تا بارسلونا به چهارمین قهرمانی اروپایی اش دست بیابد.

در پایان این مسابقه هم لیونل مسی به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد

این محصول را فقط از فروشگاه ما متوانید خرید کنید و هیچ شعبه دیگری ندارد

با یک تیر 2 نشان بزنید

بسیار شیک هم خیلی متفاوت


متفاوت بودن حق شماس

فقط یکبار امتحان کنید ... پشیمان نمی شوید...


این محصول را فقط از فروشگاه ما متوانید خرید کنید و هیچ شعبه دیگری ندارد


شماره مجوز155/765245



فروشنده: هایپر مارکت

قیمت: 14,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فینال لیگ قهرمانان اروپا منچستر یونایتد – بارسلونا (اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فینال لیگ قهرمانان اروپا  منچستر یونایتد – بارسلونا (اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.