2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد_اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 231
بازديد ديروز : 511
كل بازديدها : 1090838

دیگر امکانات

آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد_اورجینال

خرید آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد / اورجینال
آموزش تصویری اسکیت بورد / اورجینال
آموزش کامل اسکیت برد / اورجینال

آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد
Skateboarding Learning
شامل 1 دی وی دی
فیلم آموزش اسکیت بورد
آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد به زبان فارسی – Skateboarding Training !

شکل اولیه ورزش مفرح اسکیت برد (Skateboarding) برای اولین بار در سال 1950 بکار برده شد، هنگامی که موج سواران کالیفرنیایی رویای انجام حرکات موج سواری بر روی آسفالت خیابانها را در ذهن می پروراندند. در واقع هنوز هم کسی به درستی نمی داند اولین کسی که یک اسکیت برد را ساخت و بکار برد چه کسی بود اما آنچه مشخص است تعداد زیادی از مردم این ایده را در سر خود می پروراندند.
آنها از تخته های چوبی شروع کردند و چرخهای روروک را به پشت این تخته ها نصب کردند و طبیعی بود که در سالهای اولیه آشنایی مردم با این ورزش، مردم خیابانها اصلی ترین قربانیان تصادف با اسکیت سواران بودند. طی چند سال بقدری علاقه مردم به این ورزش گسترش یافت که کارخانه Roller Derby – سازنده اسکیت – تولید اسکیت برد را آغاز کرد و محصولات خود را به بازار داد.
در دهه 60 کارخانه هایی مخصوص ساخت این وسیله تاسیس شدند و به تولید انبوه اولین اسکیت برد های واقعی پرداختند. علاقمندی قهرمانان موج سواری به این ورزش باعث شد تا این ورزش یکشبه همه گیر شود و شرکت های تولید وسایل ورزشی برای تولید اسکیت بردهای بهتر با هم به رقابت بپردازند. بنابراین جای تعجب نخواهد بود اگر بدانید که طی سه سال بیش از 40 میلیون اسکیت برد به فروش رفت.

مجموعه ای که در پیش رو دارید یک مجموعه ی بی نظیر به صورت فیلم آموزشی برای آموزش ورزش مفرح اسکیت برد می باشد .

در این مجموعه بیش از 45 حرکت اصولی ورزش اسکیت برد توسط Dan MacFarlane یکی از معروفترین استادان اسکیت برد جهان به شما آموزش داده می شود.





توضیحات تکمیلی در مورد اسکیت برد :
درخشش ستاره ها
دهه 70 مصادف بود با ابداع تکنیک های استفاده از اسکیت برد، اولین نسل اسکیت برد سواران حرفه ای در این دهه مطرح شدند. 1973 مصادف بود با استفاده از چرخهای بلبرینگ دار در اسکیت برد که در نوع خود انقلابی در کیفیت اسکیت ها بود. چرخ های جدید به سوارکاران امکان مانور بهتر و داشتن سرعت بیشتر را می داد.
تکنیک های استفاده از اسکیت برد بقدری پیشرفت کرد که دیگر زمین صاف برای آنها کافی نبود. هر چند تا مدتها اسکیت سواران برای بازی حرفه ای از استخرهای خالی از آب و یا لوله های بسیار بزرگ و خالی – آب و فاضلاب – استفاده می کردند.

این پیشرفت ها باعث شد تا مسئولین ورزشی به فکر ساختن پیست های مخصوص این ورزش در گوشه و کنار شهر شوند و این آغازی بود برای حرفه ای شدن آن. بتدریج باشگاهها و مجله های مخصوص این ورزش مفرح نیز به عرصه هستی قدم گذاشتند.

تکنیک های Kick-Turn به معنی لگد زنی برای دور زدن یا پرش های هوایی (Aerial) و … مطرح شد و روز بروز بر ستاره های اسکیت برد و توانایی های آنها افزوده شد. از مشهورترین ستاره های آنزمان اسکیت برد می توان به Tony Alva و Jay Adams اشاره کرد. همچنین در این سالها برای کمک به پایداری انجام حرکات نمایشی بخصوص در سطوح شیب دار
****************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است

سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد

ش.م:1471/23

فروشنده: دانا مارکت

قیمت: 19,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد_اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد_اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.