صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی excel 2007 اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 305
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078280

دیگر امکانات

excel 2007 اورجینال

اولین نسخهٔ آفیس را در ۱۹۸۹ روی مکینتاش ارایه شد، با یک نسخه برای ویندوز در ۱۹۹۰. در ابتدا یک دوره بازاریابی به همراه یک مجموعه از کاربردها که سابقاً به بازار فرستاده‌ شده بود به طور جداگانه فروخت شد. عامل اصلی جذب مشتری این بود که در حال خریدن بسته هر یک از نیازهای شخصی در آن وجود داشت که به طور اساسی ارزان‌تر از خریدن خودشان به تنهایی بود.نسخه اول آفیس شامل Microsoft Word، Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint بود. به طور اضافی، یک نسخه حرفه‌ای از آفیس شامل Microsoft Access و Schedule Plus را در برداشت. در طی سال‌ها کاربردهای آفیس توسعه بیشتری یافت، و اساسا از نظر فنی به یکدیگر نزدیکتر شدند. اشتراک خصوصیاتی نظیر یک بررسی‌کنندهٔ املا کلمات، یکپارچگی اطلاعات OLE و… نسخه رایج این محصول، آفیس ۲۰۰۳ برای ویندوز است که در ۱۳ نوامبر ۲۰۰۳ منتشر و نسخه ۲۰۰۴ آن برای مکنتاش (Macintosh) است که در ۱۱ مه ۲۰۰۴ منتشر شد.

شماره مجوز: 155/81101

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 15,000 تومان

روش خرید: برای خرید excel 2007 اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید excel 2007 اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.