2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی لذت آشپزی با "تیم مالزر"

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 8 نفر
بازديد امروز : 325
بازديد ديروز : 443
كل بازديدها : 1090421

دیگر امکانات

لذت آشپزی با

لذت آشپزی با "تیم مالزر"

معروفترین آشپز دنیا





تیم مالزر کیست؟



«تیم مالزر» در 22 ژانویه سال 1971 در المشورن آلمان چشم به جهان گشود.او از کودکی دست به ابتکارات زیادی با میوه‌ها و سبزیجات می‌زد . در مدرسه برای دوستانش با مواد ساده غذایی، ساندویچ ، اسنک و عصرانه درست می‌کرد . در خانه انواع میوه‌ها را مخلوط کرده و دسرهای خوشمزه تهیه می‌کرد . کم‌کم متوجه شد به کار آشپزی علاقه زیادی دارد و می‌تواند با کمی تفکر و اندیشه، غذاهای بسیار ساده و خوشمزه تهیه کند . در دوران نوجوانی به چند کلاس آشپزی رفت و به آموزش آشپزی پرداخت .

در اوقات فراغتش دست به قلم می‌شد و غذاهای ابتکاری خود را برروی کاغذ می‌نوشت. البته در ابتدا جهت تفریح و گذراندن وقت دست به آشپزی می‌زد، اما با ورود به حیطه این دنیای عظیم خود را عضوی از این جامعه بزرگ دانست . بعد از یادگیری مبانی و نکات ریز آشپزی به فکر خرید یک رستوران افتاد . او می‌خواست تبحرش را به صورت عملی به همگان نشان دهد و استعداد بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کند . تیم مالزر به هامبورگ ، محل غذاهای متنوع آشپزهای آلمانی آمد تا هم تجربه کسب نماید و هم رستورانی کوچک دایر کند . بالاخره توانست به آرزویش دست یابد و رستوران کوچکی با نام «خانه سفید» در مرکز هامبورگ برپا کند و به همراه دوستش «جان لافر» به سر و سامان دادن این رستوران بر آمد . او کارش را از پله اول آغاز کرد و با مهارت و استعدادی که داشت، توانست غذاهای متنوع و منحصر به فردی را ارائه دهد ، تا سبب جلب رضایت مردم شود . توریست‌ها که از دیگر کشورهای اروپایی و شهرهای آلمان به هامبورگ می‌آمدند با خوردن یک‌بار غذا در رستوران خانه سفید، مشتری پر و پا قرص تیم مالزر می‌شدند . او کم‌کم در میان مردم هامبورگ نیز معروف شد و روز به روز به مشتریان وی افزوده شد.

تیم مالزر از ابتدا همیشه دوست داشت روش نوینی از خود ابداع کند که کارش با دیگر آشپزهای آلمانی متفاوت باشد. لذا رستورانش را به نحوی تعبیه کرد که مشتریان نظاره‌گر کار وی به هنگام تهیه غذا بودند. او در برابر چشمان مشتریان با حرکات سریع دست به تهیه غذای درخواستی آنان می‌پرداخت و همه مشتریان همچون فیلم سینمایی به تماشای او می‌نشستند.مشتریانش روز به روز زیادتر می‌شدند و شهرت وی نیز زبانزد خاص و عام شده بود. به طوری که تلویزیون محلی هامبورگ از وی دعوت به همکاری کرد، تا در برابر دوربین به تعلیم آشپزی به بینندگان بپردازد. این جوان با ذوق و سلیقه در برابر دوربین همچون یک هنرپیشه ماهر عمل کرد و به آموزش آشپزی پرداخت.

او با مهارتی خاص و زبانی ساده و مردم‌پسند نحوه تهیه غذاها را توضیح می‌داد و در نهایت در مدتی کوتاه غذایی دلپذیر و مورد علاقه مردم تهیه می‌کرد.تیم مالزر، سعی می‌کرد در غذاهای ابتکاری خود مواد غذایی مفید و مغذی و قابل دسترس برای مردم به کار برد و ساده و بی‌ریا عمل کند. همین مسئله سبب شد، در دل مردم جا باز نماید و طرفداران زیادی پیدا کند.باید افزود که در آلمان که سرآشپزهای معروف و متبحر همچون حرف اول را می‌زنند، این پسر جوان توانست گوی سبقت را از همه برباید و شهرت سرآشپزی را از آن خود کند.

اهمیت کاری او تنها در کیفیت غذاهایش نبود. او در مدت پنج الی هشت دقیقه غذای کامل و خوشمزه به مردم یاد می‌داد و در اسرع وقت و با صرفه‌جویی در زمان، غذایی مفید و مورد علاقه ارائه می‌کرد. زیرا او معتقد بود که مردم برای تهیه غذا وقت کافی ندارند، لذا باید غذاهای سریع و ساده در میان همگان رواج داد.

بالاخره توانست پله‌های ترقی را طی کند و مجری آشپزی Vox News شود و به شهرت جهانی برسد.

چندی پیش در مسابقه آشپزی در هتل معروف در لندن شرکت کرد و در میان چند آشپز مشهور جهان مقام اول را به دست آورد. همچنین رستوران وی در هامبورگ از سوی مردم و توریست‌ها بهترین نمره را گرفته و روز به روز به مشتریانش افزوده می‌شود.

در سال 2002 به عنوان بهترین مجری آشپزی شناخته شد و برنده دوربین طلایی از سوی برنامه تلویزیون آلمان شد.

تیم مالزر با چنین برجستگی‌هایی توانست در شبکه Vox برنامه روزانه داشته باشد و هم اکنون به همراه نامزد و دستیارش به آموزش آشپزی در این شبکه می‌پردازد.دستورات آشپزی او به چند زبان ترجمه شده و به صورت CD به فروش می‌رسد. او توانسته در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی طرفدار پیدا کند و شناخته شود.

مجموعه ای استثنایی و منحصر بفرد

شامل 3 سی دی آموزش تصویری دوبله فارسی

قابل نمایش در پلیرهای خانگی و کامپیوتر

******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
سایت این فروشگاه در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با پست سفارشی یا پیشتاز

پس از ثبت سفارش ، شناسه سفارش را برای پیگیری های بعدی یادداشت کنید

این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه ارسال می شود

این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
ش.م:1471/23

فروشنده: تجارت الکترونیک آردا

قیمت: 10,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید لذت آشپزی با "تیم مالزر"، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید لذت آشپزی با


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.