صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی راهنمای کامل برای بارداری/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 380
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078355

دیگر امکانات

راهنمای کامل برای بارداری/اورجینال

این برنامه تصویری خیره کننده، بینندگانش را از لحظه اول به لحظه تولد می برد. این برنامه با چک کردن در فاصله های زمانی چهار هفته ای، از تکنولوژی های بسیار بالایی در عکس برداری و تصویر برداری کامپیوتری برای عکس گرفتن از هر مرحله جنینی و رشد جنینی و همچنین تمامی تغییراتی که مادران آبستن طی دوران بارداری تجربه می کنند، استفاده می نماید.

علاوه بر آن یک رویان شناس مولکولی و یک ماما/متخصص بیماری های زنان از دانشکده پزشکی جرج تاون، توضیحات بالینی مراقبتی ای را نیز در خصوص فرایند تولد ارائه می دهند.
مخاطبان این مجموعه سه گروه اند:

1. خانم های باردار که نیاز به کسب اطلاعات لازم برای این دوران و کسب مهارتهای لازم برای نگهداری از نوزاد آینده خود دارند.
2. مادرانی که به تازگی صاحب فرزند شده اند و نیاز به کسب اطلاعات لازم برای نگهداری از کودک خود دارند
3. خانم های جوانی که برای اولین بار قصد مادر شدن دارند و نیاز به دانستن تمامی جوانب این تصمیم دارند
راهنمای کامل بارداری
شماره مجوز:1873640991

فروشنده: آیتک

قیمت: 18,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید راهنمای کامل برای بارداری/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید راهنمای کامل برای بارداری/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.