صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش کامل کامپیوتر کاری از جواد صفارزاده (اینترنت برای مادر بزرگها)-اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 68
بازديد ديروز : 416
كل بازديدها : 1078459

دیگر امکانات

آموزش کامل کامپیوتر کاری از جواد صفارزاده (اینترنت برای مادر بزرگها)-اورجینال

آموزش کامل کامپیوتر کاری از جواد صفارزاده (اینترنت برای مادر بزرگها)

با اطمینان میتوان گفت که بهترین و راحت ترین شیوه آموزش کامپیوتر را در VCD های جواد صفار زاده میتوان پیدا کرد.

واد صفار زاده بیش از 20 سال است که در آمریکا به تدریس علوم کامپیوتر مشغول است و VCD های او به زبانهای زیادی ترجمه شده و در سراسر دنیا به فروش میرسد. او با روش تدریس منحصر به فرد خود مفاهیم و برنامه های کامپیوتری را از حالتی که حتی برای افراد انگلیسی زبان نیز مشکل بوده به زبانی ساده و قابل درک تبدیل کرده است. او در این VCD ها هیچ زمینه قبلی از سطح مهارت خاص یا دانش کامپیوتر را برای مخاطبین خود در نظر نگرفته است صفارزاده میگوید کم تجربه ترین شاگردان من بهترین آموزگاران من هستند.

آقای صفارزاده بسیار شوخ طبع میباشند اگر شما فقط چند دقیقه از VCD های ایشان را ببینید مطمئنا تا پایان 15 VCD پای درس ایشان خواهید نشست و از دیدن آنها به هیچ عنوان خسته نخواهید شد.

ما در این مجموعه , گزیده ای از بهترین کارهای آقای صفار زاده را در قالب 15 عدد VCD به شما عزیزان به یک دهم قیمت بین المللی آن تقدیم میکنیم. این مجموعه برای مادربزرگها , پدر بزرگها , کارمندان , دانش آموزان , دانشجویان , مهندسین , پزشکان , زنان خانه دار و همه علاقه مندان به کامپیوتر صددرصد مفید است و استفاده از آن توصیه میشود.

این مجموعه شامل مباحث زیر است :

1. مبانی کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز
2. تایپ و نگارش با نرم افزار WORD
3. چاپ در خانه (گرافیک) Print Shop
4. اینترنت و پست الکترونیک
5. ایمیل گویا
6. شاه کلید و نکات مهم
7. Troubles Shooting و رفع اشکال

نظر بعضی از دوستان درباره تدریس آقای صفار زاده :

من یک زن خانه دار هستم در خانه ما بچه و شوهرم مرتب از کامپیوتر استفاده میکنند خیلی سعی کردم که از آنها کامپیوتر را یاد بگیرم ولی یا وقت نداشتن و یا حوصله و وقتی هم که میخواستند چیزی بمن بیاموزند آنقدر تند میگفتند که من هرگز نمیتوانستم درس آنها را دنبال کنم.

از وقتیکه از خودآموزهای صفارزاده استفاده میکنم نه تنها دیگر نیازی به کمک آنها ندارم بلکه به ساده گی و روانی بسیار مطالب کامپیوتر را میآموزم تصور نمیکنم هیچکس بتواند از این ساده تر این کامپیوتر را بما بیاموزد.
من استفاده از این خودآموزها را به همه توصیه میکنم به نظر من اینها بهترینند.
منصوره فرشچی از آلمان

من یک پزشک هستم دانستن کامپیوتر برای من امری ضروری بود ولی هرگز من برای کلاس رفتن و یا پرداختن وقت بسیار برای این کار را نداشتم خودآموزهای صفارزاده واقعا به من کمک کرد که در اندک زمانی کامپیوتر را یادگرفته و وارد دنیای بی کران اینترنت گردم به نظر من این خودآموزها شاهکارند.
دکتر مشیری از لندن

بهترین کادوئی که برای پدرو مادرم خریدم همین خودآموزهای کامپیوتری آقای صفارزاده بود. در واقع برای خود منهم کادوئی خوبی بود چون با وجود این خودآموزها دیگر پدر و مادرم به من نیازی نداشتند که کمکشان کنم آنها میگویند این خودآموزها آنقدر ساده و شیوا بیان شده که هر انسان بی تجربه با کامپیوتر نیز میتواند براحتی استفاده کردن از کامپیوتر را بیاموزد.
آقای صفارزاده دستت درد نکند.
سعید از دبی


این مجموعه شامل 15 حلقه سی دی می باشد

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

فروشنده: گران

قیمت: 24,800 تومان

درصد :43

روش خرید: برای خرید آموزش کامل کامپیوتر کاری از جواد صفارزاده (اینترنت برای مادر بزرگها)-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کامل کامپیوتر کاری از جواد صفارزاده (اینترنت برای مادر بزرگها)-اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.