صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی مجموعه کامل محصولات استاد جمشید خدادادی اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 25
بازديد ديروز : 416
كل بازديدها : 1078416

دیگر امکانات

مجموعه کامل محصولات استاد جمشید خدادادی اورجینال

۱- پانزده روز تا سلامتی (در جستجوی سلامتی ۱ )
موضوع: تاثیر تغذیه , سلامتی , پزشکی در قرآن

۲- ارمغان تندرستی (در جستجوی سلامتی ۲ )
موضوع: آشپزی , دستورالعملهای آشپزی – راهنمای زندگی افراد خانه دار

۳- کلید ورود به طب قدیم (در جستجوی سلامتی ۳ )
موضوع: پزشکی سنتی , گیاهان دارویی , داروها

۴- عسل درمانی (در جستجوی سلامتی ۴ )
موضوع: عسل – مصارف درمانی – نحوه درمان بیماری ها با طب قرآنی (عسل و…)

استاد جمشید خدادادی را همه ی افرادی که به سلامت روح و جسم خود علاقه دارن می شناسند..



عضو جامعه مخترعین و مبتکرین کشور ، دارای دو دیپلم افتخار یکی در صنعت هواپیمائی و دیگری در درمان بیماری آندومتریوز ( عامل نازائی در خانمها ) با رژیم غذائی ساده و مبتکر و بنیان گذاز طب قرآنی در جهان که حقیقتاَ طبی شگفت انگیز است..

در حال حاضر به تحقیقات و مطالعه مشغول هستند و خیلی از علل بیماریها را کشف کرده به وسیله غذای روزمره آنها درمان نموده اند از جمله تعدادی از پزشکان مطرح دنیا مریدان استاد خدادادی می باشند.

این مجموعه شامل 10 جلسه کامل آموزشهای استاد بصورت تصویری همراه با آموزش تصویری پخت چند غذا می باشد این مجموعه نزدیک به 20 ساعت آموزش در سه دی وی دی عرضه میگردد .

فرمت: MP3 صوتی و VCD تصویری

استاد خدادادی درباره خود اینگونه میگوید :

اینجانب جمشید خدادادی در سال ۱۳۳۵ در تهران متولد شدم.

بعد از گذراندن کلاس اول ابتدائی شروع به مطالعه کردم، جالب توجه این که کتابهای سال اول را بسرعت حفظ شدم و شور و اشتیاق فراوانی به مطالعه با این سن کم در من ایجاد شد و از خواندن لذت می بردم.

بعد از اتمام دوره ابتدائی وارد دبیرستان شدم، ازاین جا بود که سر نوشت من ورق خورد و آن این بود که این سوال در من ایجاد شد که چرا من باید مسلمان باشم؟ چون در یک خانواده مسلمان بدنیا آمده ام!

از همان ابتدای دبیرستان به مطالعه کتب دینی همت گماشتم و تا به امروز هنوز هم ادامه دارد. ازهمان ابتدای دبیرستان ایام تعطیل را مشغول به کار می شدم وسعی می کردم که به خود متکی باشم و در مجموع انسان خود ساختهای بار آمدم. در حال حاضر متاهل هستم و دارای سه فرزند می باشم وعضو جامعه مخترعین و مبتکرین کشور هستم، دارای دو دیپلم افتخار یکی در صنعت هواپیمائی و دیگری در درمان بیماری آندومتریوز ( عامل نازائی در خانمها ) با رژیم غذائی ساده و روزمره هستم.

مبتکر و بنیان گذاز طب قرآنی در جهان هستم که حقیقتاَ طبی است شگفت.

در تاریخ ۱ / ۳ / ۱۳۶۹ تحقیقات را شروع کردم. و قرآن را مورد مطالعه قرار دادم و به آیه ۲۲ سوره مبارکه بقره رسیدم و سپس به تفاسیر مراجعه کردم مطالب قابل ملاحظهای را ندیدم و اولین مشکل از این جا شروع شد، به فکر فرو رفتم که چه باید کرد؟ تصمیم گرفتم که طب قدیم را مورد مطالعه قرار دهم، این طب بسیار جالب بود و سپس تصمیم گرفتم که طب جدید را مورد مطالعه و بررسی قرار دهم، چرا؟

علت این بود که اگر در محافل علمی می خواستم قرآن را به زبان علم روز بیان کنم حرفی برای گفتن داشته باشم. زیرا اکثر پزشکان عزیز از علم طب قدیم اطلاعات عمیقی ندارند. زیرا در طول دانشکده پزشکی آن را مورد مطالعه قرار نداده و جالبتر اینکه عدهای هم آن را به عنوان طب پویا و موثر قبول ندارند.

اما طب جدید امروزی مطالب ارزندهای را در اختیارم قرار داد که بنده از مطالعه آن لذت می برم و بعد از چهارده سال مطالعه و آزمایش و تلاش بی وقفه طب قرآنی را ابداع کردم، طبی است بی نظیر و شگفت!

بنده از اول زندگی وقتی که خود را شناختم این جمله گهربار حضرت علی (ع) در ذهن من نقش بست و آن جمله این بود : مومن باید بی نیاز باشد. به همین خاطر بنده حقیر از فنون و توانائیهای قابل ملاحظهای و هنرهای زیادی بر خوردار هستم که کمتر کسی این چنین است. از این بابت و جهات گوناگون خداوند را شاکرم.

در حال حاضر به تحقیقات و مطالعه مشغول هستم و خیلی از علل بیماریها را کشف کرده به وسیله غذای روزمره آنها درمان شده اند از جمله تعدادی از دوستان پزشک.

از الطاف بیکران الهی نهایت سپاس و تشکر و شکر گذاری را دارم که به بنده حقیر این لطف بی منتها را دادند.



مقدمهای بر طب قرآنی

با درود و سلام خداوند یکتا و بی همتا را که برای هدایت ما انسانها پیامبرانی از جنس خود ما ارسال کرد.

پیامبران برای هدایت و ارتقا افکار انسانها بر گزیده شده اند.

ارزش و مقام هر انسانی به طرز تفکر و اندیشه اوست. خداوند متعال صاحب قدرت لایزال و بی منتهاست!

همة نعمتهای بیکران را او به ما ارزانی داشته است و منتی ننهاده است ، جز در یک مورد و آن هم نعمت پیامبری است! قرآن کریم در این مورد چنین بیانی دارد.

لَقَدْ مَنَّ الله عَلَی المُومِنینَ اِذْ بَعَثَ فِیهمْ رَسُولاً مِنْ اَنفُسِهمْ یَتْلوا عَلَیْهمْ آیاتِهِ وَ یُزَکّیهمْ وَ یُعَلّمُهُمْ الکِتَابَ وَ الحِکْمَةَ وَ اِنْ کَانُوا مِنْ قَبْل لَفِی ضَلَالٍ مُبین (سوره آل عمران آیه ۱۶۴).

پیامبری نعمت بزرگی است که خداوند متعال برای تکامل فکری و ارتقاء عقلی ما انسانها ارزانی داشته است که آخرین آنها پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است.

هر پیامبری معجزهای برای اثبات حقانیت خود داشته است، پیامبر گرامی اسلام نیز از این قائده مستثنی نبوده. معجزه او قرآن کریم می باشد که در حقیقت معجزه ابدی است!

در واقع سلامت و سعادت هر انسانی منوط به درک و فهم قرآن و بکار بستن آن در زندگی روزمره است.

امروزه در بین ما مسلمین دو امر مهم و ضروری مظلوم واقع شده و همین امر باعث عقب ماندگی مسلمین شده است. آن دو امر عبارتند از: خداوند ذوالجلال والاکرام و قرآن کریم.

خداوند در این زمینه در قرآن مجید چنین بیانی دارد:

( اَفَلَا یَتَدَّبَرُونَ القُرْآنَ سوره نساء آیه ۸۲ )

چرا در مورد قرآن تدبر و تفکر نمی کنید !؟

شما خواننده گرامی و محترم آیا تا کنون در این زمینه تفکر و تدبری داشته اید یا خیر؟

شما خواننده گرامی آیا چنین تصمیمی تا کنون به فکرتان خطور کرده است یا نه؟

اما انسان حقیقتی است که خداوند متعال آن را بعد از خلقت کلیه موجودات آفرید، در حقیقت انسان مخلوقی است جدیدالخلقه نسبت به سایر مخلوقات.

خداوند متعال از این خلقت بسیار خرسند گردید که در سوره مبارکه مومنون آیه ۱۴ چنین می فرماید:

( فَتَبَارَکَ الله اَحْسَنُ الخَالِقِینَ )

انسان چگونه موجودی است که خداوند از خلق کردن آن احساس رضایت و خشنودی می کند؟!

مشخص ترین و بارز ترین تفاوت انسان با سایر موجودات در این برتری هاست که او را متمایز کرده است:

* تکلم

* تفکر

* خلاقیت و ابداعات و اختراعات

با کمی دقت در این سه مورد فوق در می یابیم که انسان حقیقتاً موجود خارق العادهای است. او می تواند شگفتی آفرین باشد و تحولات عظیمی را در جهان ایجاد کند، قوانین طبیعت را کشف کند و در ادب و فرهنگ و هنر موثر باشد، با تفکر و اندیشه به مجهولات دست یابد.

حال انسان با این همه قدرت و توانائی فکر و خلاقیت می تواند به حال خود رها شود؟!

برنامهای برای ادامه حیات و زندگی نداشته باشد؟ با کمی تامل و تفکر در می یابیم که خداوند منان انسان را به حال خویش رها نکرده و برای بهبودی زندگی و مترقی شدن او پیامبرانی را فرستاده است.

هر پیامبری برای اثبات ادعای خود مجهز به معجزهای بوده است و آخرین آنها که پیامبر عظیم الشان اسلام بوده و خداوند او را ( رحمة للعالمین ) نامیده و او را مجهز به معجزه ابدی به نام قرآن کریم نموده است.

این کتاب در حقیقت برای کلیه انسانهای موجود در جهان خلقت کافی بوده و می تواند سعادت و سلامت آنان را تضمین کرده و به سر چشمه خرد و نیکی برساند.

یکی از شگفتیهای این کتاب جامع بودن آن و بیان کلیة نیازمندیهای هر انسانی است که در آیات ۲۷ و ۱۰۹ سورة مبارکة لقمان و کهف بیان شده است . می توان با درک و فهم این کتاب الهی در تمام ابعاد زندگی برنامه ربزی دقیق و منظمی داشت و موفقیتهای جالبی را بدست آورد و حرف اول را در جهان اعلام کرد!

پیامبر گرامی اسلام علم را دو گونه بیان می کند و می فرماید:

العِلمُ عِلمَانِ: عِلمُ الادیَان و عِلمُ الابْدَان

یعنی : علم دو گونه است : علم دین و علم طب.

در حقیقت افرادی که از علم طب سر رشتهای ندارند، براحتی نمی توانند خود شناسی داشته باشند، در واقع خود شناسی پایه و اساس دین باوری است. پیامبر گرامی اسلام در این زمینه چنین می فرماید:

مَن عَرَفَ نَفسَهُ فَقَد عَرَفَ رَبّهُ

جالب این که این دو علم به وضوح در قرآن کریم بیان شده است و می توان از آن به خوبی استفاده بهینه کرد و زندگی را روز به روز شیرین تر کرده و از زندگی لذت برد و به آرامش دست یافت.

اولین آیاتی که به پیامبر بزرگ اسلام نازل شد، آیاتی بود در مورد طب!

اِقرَا باسْمِ رَبّکَ الذی خَلَقَ ، خَلَقَ الانسَانَ مِن عَلَقَ

علق چیست ؟

علق همان ترکیب اسپرماتوزوئید با اوول است. مگر این غیر از علم طب است؟

جالب توجه این که در قرآن کریم بوضوح حتی سلولهای بنیادی بیان شده است! بنده حقیر فعلاَ در حال تدوین آن هستم و به امید خدا در آینده نزدیک آن را تقدیم عزیزان هموطن خواهم کرد.


فرمت: MP3 صوتی و VCD تصویری

شماره مجوز: 155/30264

- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :

لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.

مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد




***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


کلمات کلیدی : , طب اسلامی, طب ایرانی, طب سنتی, طب قرآنی, عسل درمانی, غذاهای سالم, غذاهای سنتی, غذاهای ممنوعه, غذاهای گیاهی, , مقالات استاد خدادادی, نحوه خرید سی دی های دکتر خدادادی, نحوه خرید کتاب های دکتر خدادادی, پرسش و پاسخ خدادادی, کتاب آشپزی خدادادی, کتاب ارمغان تندرستی جمشید خدادادی, کتاب ارمغان خدادادی, کتاب طب سنتی, کتاب طب قدیم خدادادی, کتاب عسل درمانی جمشید خدادادی, کتاب پانزده روز تا سلامتی جمشید خدادادی, کتاب کلید ورود به طب قدیم جمشید خدادادی, گیاهان د


فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه کامل محصولات استاد جمشید خدادادی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه کامل محصولات استاد جمشید خدادادی اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.