2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش جامع اینترنت / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 7 نفر
بازديد امروز : 43
بازديد ديروز : 418
كل بازديدها : 1091068

دیگر امکانات

 آموزش جامع اینترنت / اورجینال






آموزش جامع اینترنت و وب

گشت و گذار در اینترنت ، دانلود و …

محصول دریاسافت

شامل 3 دی وی دی

آموزش جامع اینترنت

اینترنت شبکهای است که در آن میلیونها کامپیوتر از سراسر جهان به هم متصل شدهاند. این کامپیوترها یا برای شرکتهای بزرگ میباشند و یا از جمله کامپیوترهایی هستند که در خانه مورد استفاده قرار میگیرند.

از اینترنت برای ارتباط و تبادل اطلاعات در فرمهای مختلف استفاده میشود. با استفاده از Email میتوانید نامه ها و انواع مختلف فایلها را برای کاربر دیگری در هر نقطه از جهان بفرستید. در Forumها افراد مختلف در مورد موضوع یا موضوعات خاصی بحث میکنند. با استفاده از نرمافزارهای Messenger، میتوان همانند تلفن نوشتاری ، گفتاری و تصویری، با افراد دیگر ارتباط بر قرار کرد و البته هزینهای بسیار کمتر پرداخت. شناخت دنیای اینترنت، شناختی بی پایان است، اما نباید به آن بصورت دنیای دست نیافتنی نگاه کرد. امروزه بسیاری از کارهای روزمره نیز وابسته به این شبکه است و دیگر حتی برای خریدهای شخصی نیز میتوان بدون خارج شدن از منزل، از طریق اینترنت خرید را انجام داد. کارهای بانکی، ارتباطات، اخبار، برنامه های تلویزیونی، کارهای دانشگاهی و تحقیقاتی، مدیریت تیمهای عملیاتی و تقریبا تمام نیازهای و کارهای روزمره انسان از طریق اینترنت قابل انجام است. آشنایی با این دنیای پیشرفته نیازی است که نمیتوان آنرا در دنیای امروز و آینده نادیده گرفت. آشنایی با اینترنت در واقع شناخت دنیای امروز و نیم نگاهی به آینده است.


اطلاعات تکمیلی محصول

تعــداد فصل :18

تعــداد درس :96

ســاعـت آمـوزش :8.30

هدیه ویژه همراه : آموزش جامع ضد هک

———————————————–




»» ویژگی های اصلی این محصول
شماره مجوز:154/244547
آموزش جامع اینترنت
محصول دریا سافت
شامل 3 دی وی دی اورجینال
آموزشی کامل برای علاقه مندان به یادگیری


***ارسال سریع به سراسر کشور***
با اطمیـــــــــــنان خاطــــــــــر خریــــــــــد کنیــــــــــد
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشند.

آموزش اینترنت, آموزش دانلود, آموزش ساخت ایمیل, آموزش فایرفاکس, آموزش فیس بوک, آموزش مسنجر, آموزش وب گردی, آموزش چت, آموزشی دریا سافت, ارسال رایگان, اموزش مفید, اورجینال, خرید, خرید پستی, خرید پستی اموزش, خرید بسته اموزشی اینترنت, خرید نقدی, خرید پستی, خرید پستی اموزش, دریا سافت, فروشگاه اینترنتی, فروشگاه اینترنتی , نرم افزار آموزشی



فروشنده: ملی ایران 6

قیمت: 7,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش جامع اینترنت / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  آموزش جامع اینترنت / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.