صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی چگونه برای آشپزخانه خود کابینت بسازیم؟محصول شرکت SMALLBONE انگلیس - (اورجینال)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 229
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078204

دیگر امکانات

چگونه برای آشپزخانه خود کابینت بسازیم؟محصول شرکت SMALLBONE انگلیس - (اورجینال)

انواع کابینت های آشپزخانه، چوبی، فلزی، MDF و یا آلومینیوم، همه زیبایی های خاص خود را داند و بسته به نوع طراحی آنها، می توانند برای هر سبک خانه ای به کار بروند، اما در سالهای اخیر استفاده از کابینت های ام دی اف بسیار رواج پیدا کرده است، روکش های زیبای آنها، می تواند جلوه ای خاص به آشپزخانه شما بدهد.
محصول شرکت SMALLBONE انگلیس
این ترکیب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسیب زیادی نمی بیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می رود، منطقی و مناسب به نظر می رسد. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق ها نیز استفاده می شود. ام دی اف در برابر حرارت فوق العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است. هرچند در ساخت ام دی اف از برخی مواد شیمیایی استفاده می شود که مانند فرمالدیید ممکن است مقداری آلودگی هوا به همراه داشته باشد اما چون در ساخت آن از ضایعات دورریختنی چوب استفاده می شود، به جلوگیری از قطع درختان و همچنین به پاکیزگی محیط زیست نیز کمک زیادی می کند. در اغلب کشورها، ساخت ام دی اف به این خاطر که نوعی بازیافت مواد دورریختنی را به دنبال دارد طرفداران زیادی دارد و مردم و دوستداران محیط زیست از این صنعت حمایت می کنند.
Gregory Paolini در این ویدئو به شما آموزش میدهد که چطور برای ساختمان خود کابینتی ظریف و زیبا بسازید. Gregory Paolini طراحی و ساخت مبلمان را دز یک فروشگاه کوچک در Smokey Mountains شروع کرد. سپس با مجله Fine Woodworking به شهرت رسید.





در زیر مراحل و سرفصل های آموزشی این ویدئو را مشاهده می کنید:

فصل۱: مقدمه
فصل ۲: برنامه ریزی بر روی پروژه
فصل ۳: تهیه مکان مناسب جهت ایجاد کارگاه
فصل ۴: آماده سازی کابینت
فصل ۵: نصب کابینتهای دیواری
فصل ۶: نصب کابینتهای پایه
فصل ۷: هموار کردن و تمیز کردن
فصل ۸: ایجاد روکش
فصل ۹: نصب کردن تجهیزات کابینت





این محصول در قالب 1DVD میباشد

* لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید...



شماره مجوز : 787867-234

فروشنده: تجارت الکترونیک آردا

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید چگونه برای آشپزخانه خود کابینت بسازیم؟محصول شرکت SMALLBONE انگلیس - (اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چگونه برای آشپزخانه خود کابینت بسازیم؟محصول شرکت SMALLBONE انگلیس - (اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.