صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today در 5DVD / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 7 نفر
بازديد امروز : 375
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078350

دیگر امکانات

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today در 5DVD / اورجینال

خرید پستی آموزش زبان English Today
آموزش زبان انگلیش تو دی به صورت متنی . ویدئویی . صوتی English Today
آموزش زبان از طریق سه روش بسیار تاثیر گذار (صوتی – ویدئویی – متنی) English Today

مجموعه فوق العاده آموزش زبان انگلیسی
کاملترین کلکسیون آموزش زبان
به ساده ترین و شگفت انگیزترین روش زبان بیاموزید
یک پکیج ویژه مخصوص علاقه مندان به زبان انگلیسی
در کمترین زمان ممکن انگلیسی را فرا بگیرید
بسیار مغید برای دانشجویان ...



اکر دلتون میخواد به کشورهای انگلیسی زبان مسافرت یا مهاجرت کنید ...
اگر مایلید به حرفه ای بپردازید که نیاز آن دانستن زبان است ...
کسانی که حتی فکر آموختن زبان را هم نمی کردند
توسط این مجموعه به سبکی جدید آنرا یاد گرفته اند!!!
به صورت کاملا تصویری

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی
English Today در 5DVD / اورجینال
دارای بسته بندی شکیل و گارانتی
26 درس
5 DVDEnglish Today یک محصول جدید و نوآورانه برای آموزش زبان انگلیسی می باشد که با هدف برآوردن نیازها و حداکثر استفاده برای دانش آموختگان طراحی گردیده است. English Today فقط یک پیشرفت ساده در یادگیری آموزش زبان انگلیسی نیست بلکه نشان دهتده یک رویکرد کاملآ جدید در برابر ساختار آموزش به روش ویدئویی است. در این آموزش زبان استاد ، دانشجو را در یک سری از داستانهای تنظیم شده راهنمایی می کند ، همچنین فرد می تواند به تمرین آنچه که در یک محیط تعاملی آموخته است بپردازد.

این مجموعه با استفاده از سه روش بسیار تاثیر گذار (صوتی – ویدئویی – متنی) شما را از ابتدایی ترین اصول تا دوره های پیشرفته همراهی می کند .
در هر دی وی دی تمامی فایل های صوتی مربوط به هر درس و فایل متنی (PDF) هر درس قرار دارد همچنین هر درس شامل بخشی برای کار و تمرین ، تمرینات تعاملی و جدول های گرامر برای تست مهارتهای دستور زبان می باشد.
این دوره متشکل از ۲۶ درس در شش مرحله است . هر درس شامل یک کتاب ، یک دوره آموزش ویدئویی و یک دوره آموزش تصویری است . روش بهینه برای یادگیری دروس به این شکل است که ابتدا آموزش ویدئویی را مشاهده نمائید ؛ سپس از آموزش های صوتی استفاده نمائید و در نهایت از تمرینات و آزمون های کتاب بهره ببرید .
این آموزش زبان توسط موسسه غیر انتفاعی ETS به عنوان یک روش معتبر برای آمادگی امتحان تافل iBT به رسمیت شناخته شده است.

تافل یک آزمون زبان انگلیسی است که تمام دانشجویان خارجی که می خواهند در آمریکا و همچنین بعضی از دانشگاههای اروپا به ادامه تحصیل بپردازند باید آن را پشت سر بگذارند. این آموزش زبان برای آمادگی ، TOEIC نیز مفید می باشد ، TOEIC یک آزمون با جهت گیری تجاری می باشد.

توضیحات تکمیلی :
English Today

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ؛ آموزش های این دوره به ۶ مرحله مختلف تقسیم می شود :
۱- Beginner :
اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و… ) است . شما در این سطح قرار می گیرید .

۲- Elementary :
افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ؛ نوشتن و یا درک گفتار را ندارید . در این سطح ؛ شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید .

3- Lower :
افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند .

4- Upper :
در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید و تا حدود نسبتا قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید .

5- Advanced :
شما در این سطح ؛ یک زبان آموزش حرفه ای هستید که هیچ مشکلی در گفتگو و مطالعه به زبان انگلیسی ندارید . با اکثر افعال و قواعد رایج آشنائید و می توانید به خوبی با افراد انگلیسی زبان تعامل برقرار کنید و معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید .

6- Business :
در این سطح شما اصول و قواعد مورد نیاز برای برقراری ارتباط های کاری و تجاری را فراخواهید گرفت .

توجه : همانطور که مشاهده نمودید ؛ هر سطح آموزشی به جندین دوره تقسیم می شود . سطح مورد انتظار شما در هر سطح ؛ پس از گذراندن تمامی دوره ها حاصل خواهد گشت .



26 درس
آموزش های متنی :
کتابهای موجود در هر درس ؛ شامل تمرین ها ؛ آزمون ها و آموزش های گرامر آن درس است . کلیه کتب به زبان انگلیسی است که متناسب با سطح شما نگاشته شده اند به این صورت که در هر سطح قرار داشته باشید ؛ می توانید آموزش های آن درس را به خوبی بخوانید و استفاده کنید . حل تمرین های هر دوره و تکرار آزمون ها ؛ تاثیر شگرفتی در سرعت یادگیری شما خواهد دست . از همین رو توصیه می شود استفاده از تمرینات را نادیده نگیرید . برای آشنایی بیشتر با کتب این دوره می توانید فایل متنی نمونه را دانلود نمائید .

آموزش های ویدئویی :
در هر درس از این دوره آموزشی ؛ یک فایل ویدئویی (۱:۳۰ تا ۲ ساعت) قرار دارد که با مشاهده دقیق آن می توانید مهارت های خود را در شنیدار ؛ گفتار و درک مطلب افزایش دهید . همانطور که عنوان شد ؛ سطح گفتگو ها و صحبت های موجود در هر درس ؛ متناسب با سطح شما خواهد بود و در هر مرحله که قرارداشته باشید می توانید معنا و مفهوم گفتگوهای آن درس را متوجه شوید .

قالب آموزش ها به صورت داستانی میباشد و این موضوع می تواند به تاثیر عمیق تر آموزش کمک شایانی کند . توصیه می شود هر آموزش تصویری را پند بار تماشا کنید تا تک تک دیالوگ ها و گفتگو ها به خوبی برایتان جا افتاده و شناخته شود .لازم به ذکر است کلیه فیلم ها دارای زیرنویس انگلیسی هستند که در صورتیکه در در درک قسمتی از فیلم دچار مشکل شدید ؛ می توانید از آن استفاده کنید . در ذیل ؛ تصاویری از محیط آموزشی مشاهده می نمائید .

فایل های صوتی :
آموزش های صوتی این مجموعه ؛ در واقع به عنوان یک ابزار کمک اموزشی در مجموعه تعبیه شده اند . دروس صوتی ؛ حاوی مکالمات موجود در فایل های ویدئویی است که می توانید از آنها در ماشین ، موبایل ؛ MP3 Player و… استفاده نمائید . استفاده از فایل های صوتی تاثیر شگرفی در یادگیری شما خواهد داشت . هر درس شامل حداقل ۵ اموزش صوتی با کیفیت بسیار مطلوب است . توصیه می شود دروس صوتی را هنگام کار ؛ رانندگی و در مترو ؛ تاکسی ؛ اتوبوس و اوقات فراغت گوش کنید . با این روش بسیاری از جملات ؛ اصلاحات ، لغات و افعا له طور ناخودگاه در ذهن شما می نشیند و به فرایند یادگیری شما کمک شایانی می کند


توصیه هایی برای استفاده هر چه بهتر از این مجموعه
یادگیری را از سطوح ابتدایی شروع کنید . این امر باعث می شود هم با سبک آموزش آشنا شوید و هم برای فراگیری دروس بعدی آمادگی بیشتری داشته باشید.
آموزش های ویدئویی را جدی بگیرید و آنها را با دقت تماشا کنید . به جملات و گفتگو ها توجه کنید و اگر بخشی از آنرا متوجه نشدید ؛ چندباره آنرا نگاه کنید.
در هر زمان و مکان ؛ از آموزش های صوتی این مجموعه استفاده کنید . آموزش از طریق ضمیر ناخداگاه و به کمک شنیدار ؛ یکی از ماندگار ترین متد های یادگیری است .
هر دوره صوتی را حداقل سه با گوش کنید. هر چقدر تعداد دفعات شنیدن آموزش ها بیشتر باشد ؛ یادگیری مستمر تر و ماندگار تر خواهد بود .
از آزمون ها و تمرین های اضافی کتب غافل نباشید . حل تمرین های کتاب ضمن ارتقای سطح زبان شما ؛ باعث تقویت حافظیتان نیز می گردد .


»» ویژگی های این مجموعه :

مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today
قابل اجرا در کامپیوتر و پلیر های خانگی
به همراه فایل های صوتی و دفترچه راهنمای الکترونیکی
دارای گارانتی تعویض در صورت خراب بودن دیسک ها
بسته بندی شکیل و اختصاصی در دو پک 14 تایی و 12 تایی
شامل 5 دی وی


شماره مجوز : 873297/2313



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 4

قیمت: 24,800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today در 5DVD / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today در 5DVD / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.