صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش اورجینال روبان دوزی و گل سازی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 361
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078336

دیگر امکانات

آموزش اورجینال روبان دوزی و گل سازی

پس از مدتی استراحت و خواندن پیام های محبت آمیز شما دوستان بالاخره طاقتم تمام شد و گفتم دوباره نوشتن را آغاز کنم .

در این مدت نهال عزیزو هنرمند زحمت کشید و مطالب خوبی را ارایه داد که مورد توجه بسیاری از عزیزان قرار گرفت . به تازگی هم مهمان جدید و عزیزم مرجان که او هم یک هنرمند واقعی است به جمع ما پیوسته و مطالب او نیز طرفداران زیادی دارد.از هردوی این بزرگواران کمال تشکر را دارم.

من از دوست عزیزم نوشین هم دعوت کرده ام تا هنرهای خود را برای شما در اینجا هم ارایه دهد که امیدوارم به زودی فرصت این کار را پیدا کند.
گل های رز تنوع زیادی دارند و یکی از دیگری زیباتر.از آنجا که این گل به رنگهای فراوان در طبیعت یافت میشود تقریبا با هر رنگ روبانی که دوخته شود طبیعی و زیبا به نظر میرسد کافیست قوانین ترکیب رنگ را کمی رعایت کنید تا به یک نتیجه مطلوب برسید.

راستی بعداز روبان دوزی دقت زیاد در انتخاب قاب میتواند کار شما را باشکوه تر جلوه دهد.مثل همین تابلو که رنگ یاسی قاب به زیبایی با رنگ صورتی گل ها هماهنگ شده است.

دوستان زیادی از من تقاضای آموزش روبان دوزی را میکنند.البته آموزش روبان دوزی چیزی است که لازمه شروع کار است اما اگر به تابلوهای زیبای روبان دوزی شده ای که تا کنون در وبلاگ گذاشته ام توجه کنید بیش از تکنیک های به کار رفته دانش رنگ وترکیب رنگهاست که کارها را زیباتر و یا خاص تر میکند.

امیدوارم بتوانم به زودی یک سری مباحث رنگ را هم در وبلاگم جای دهم تا شما عزیزان از این وبلاگ بهره بیشتری ببرید.

شماره مجوز : 199/90259

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش اورجینال روبان دوزی و گل سازی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش اورجینال روبان دوزی و گل سازی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.