2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آنچه مردان باید درباره زنان بدانند اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 235
بازديد ديروز : 511
كل بازديدها : 1090842

دیگر امکانات

آنچه  مردان باید درباره زنان بدانند اورجینال

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این ۱۷ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.



۱) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما...



مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیک تر می بیند.



۲) مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند



بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.
شماره مجوز: 125/937104

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 7,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آنچه مردان باید درباره زنان بدانند اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آنچه  مردان باید درباره زنان بدانند اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.