2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش بافت مو اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 410
بازديد ديروز : 511
كل بازديدها : 1091017

دیگر امکانات

آموزش بافت مو اورجینال

اگر در بافت ساده موها حرفه ای شده اید، و بافت های تیغ ماهی، هلندی یا فرنچ را با چشم بسته هم می توانید ببافید، وقت آن رسیده که چند مدل جالب را امتحان کنید و مهارت های بافت موی خود را به مرحله جدیدی برسانید. در اینجا هشت روش جدید بافت مو را آموزش داده ایم که با کمک تصاویر به راحتی می توانید با چندبار تمرین در این هشت روش نیز استاد شوید و ظاهر متفاوتی در مهمانی ها و جشن های مختلف برای خود درست کنید.
. موهایتان را به دو بخش تقسیم کنید و با شانه ای با دندانه های فاصله دار به موهایتان پوش بدهید تا کاملاً حجم بگیرد.
بافتن موها,روش جدید بافت مو ,بافت ساده موها
2. حالا موهایتان را از سطح گونه ها به آرامی به مدل تیغ ماهی ببافید و سعی کنید بخش پوش خورده را هنگام بافتن باز نکنید تا حجم آن گرفته نشود.
بافتن موها,روش جدید بافت مو ,بافت ساده موها
3. انتهای هر دو بخش بافته شده را با کش ببندید و محکم کنید.
4. به آرامی بافت ها را از هم جدا و آزاد کنید تا حالت آشفته ای بگیرد. این روش روش جالبی برای استفاده بزرگترها از بافت خرگوشی است.
شماره مجوز: 044105-00093-8

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 14,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش بافت مو اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بافت مو اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.