صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش ساخت گلها و حیوانات کاغذی آسان و پیشرفته اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 221
بازديد ديروز : 416
كل بازديدها : 1078612

دیگر امکانات

آموزش ساخت گلها و حیوانات کاغذی آسان و پیشرفته اورجینال

مهارتهای ساخت آسان هواپیماهای کاغذی


یادش به خیر زمانی که همه ما سالهای ابتدایی را پشت سر میگذاشتیم و چیزی را هم که خیلی دوست داشتیم ساختن هواپیما و موشک کاغذی بود .....
احتمالا دوستان عزیز اطلاع داشته باشند که Origami ( یا ساخت شکلهای زیبای کاغذی ) از هنرهای قدیمی شرق آسیا و خصوصا ژاپن به شما میرود و یکی از گرایشهای بسیار جالب اوریگامی نیز ساخت وسایل پرنده کاغذی میباشد که در کل دنیا مورد توجه فراوان قرار دارد و البته غیر موشکهای کاغذی قدیمی ما ، روشهای پیشرفته ای نیز جهت ساخت آنها ابداع گردیده است .



همه ساله مسابقاتی در رشته های مختلف هواپیماهای کاغذی برگزار میگردد که طی آن هواپیماهای برنده در چند کلاس مشخص میگردند که عبارتند از بزرگترین، کوچکترین ، زیباترین و از همه مهمترین دارای بیشترین زمان پرواز . فوت و فن ساخت این هواپیماها اکثرا پیچیده بوده و گاه حتی کاغذ مورد استفاده در ساخت آنها نیز اختصاصی میباشد .

به زبان انگلیسی و فارسی

این مجموعه شامل چند آموزشی :
-آموزش ساخت هواپیمای کاغذی
-آموزش اریگامی پیشرفته
شامل آموزش ساخت گلها و حیوانات کاغذی آسان و پیشرفته و جعبه های زیبای کاغذی و مدلهای متنوع ساخت اریگامی برای کودکان
ساخت فرفره دورنگ و اردک و دایناسور و مکعب با تصاویر کامل و مرحله به مرحله با توضیحات فارسی
این مجموعه روش ساخت هر مدل بصورت مرحله به مرحله در قالب تصاویر توضیح داده شده است.



اریگامی چیست :
اُریگامی یا «هنر کاغذ و تا» یکی از کاردستیهای محبوب ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.
هدف این هنر آفریدن طرحهای جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدلهای کاغذ و تا را در بر دارد، حتی آنهایی که ژاپنی نیستند. اریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده میکند، ولی همین تاها میتوانند به روشهای وناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.
به طور کلی، این طرحها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز میشود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و بدون بریدن کاغذ ادامه مییابد.
البته بر خلاف باور عمومی، اریگامیهای باستانی ژاپن، کمتر سختگیری روی این قرارداد داشته و گاهی از بریدن کاغذ در هنگام آفریدن طرح (کیریگامی) و یا شروع کردن با کاغذهای مستطیل، دایره، و دیگر کاغذهای غیرمربع استفاده میشده است.
فرمت : PDF



نام : How to Make Origami Airplanes That Fly
ناشر : Dover Publications
زبان : English
صفحه : 96

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 6,800 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت گلها و حیوانات کاغذی آسان و پیشرفته اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت گلها و حیوانات کاغذی آسان و پیشرفته اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.