صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی راه های برقراری ارتباط با کودکان نوجوانان و جوانان (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 137
بازديد ديروز : 416
كل بازديدها : 1078528

دیگر امکانات

راه های برقراری ارتباط با  کودکان نوجوانان و جوانان (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال

چگونه والدین بهتری باشیم (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال

والدین بهتری باشیم!
راه های برقراری ارتباط با کودکان نوجوانان و جوانان




اگر فرزندی بین 13 تا 19 سال دارید و احساس می کنید که گفت و گو کردن با این نوجوان سخت و یا غیر ممکن است ، به خواندن ادامه دهید و این محصول را خرید کنید.
راه هایی وجود دارد تا این مشکل ارتباطی حل شود.
مطالعات به خوبی نشان می دهند که فقدان حمایت و راهنمایی والدین در مرحله ی اول موجب رفتارهای پرخطر مثل : نوشیدن الکل، سیگار کشیدن و استعمال مواد مخدر و... می شود.
خانم دکتر فردوسی پور (مشاور خانواده) می گوید: زمانی که امکان برقراری تعادل وجود دارد لازم است که والدین ارتباط خودشان را با فرزندان نوجوان شان حفظ کرده و در نقش خود به عنوان مراقب تجدید نظر کنند.



به خاطر داشته باشید که نوجوان در سال های نوجوانی به دنبال هویت خود است و ممکن است برای رسیدن به این منظور از والدینش دور شود ، و اگر شما واکنش بدی نشان دهید ، باعث می شود که رابطه ی سالمی شکل نگیرد.
کودکی هر فردی نقش مهمی در بزرگسالی وی دارد. رنجشهای باقیمانده از این دوران، ترسها، ناملایمات و صدها خاطره تلخی که بهتدریج در ذهن ما تلنبار میشود، میتواند بخش بزرگی از آینده ما را رقم بزند.
در این میان پدر و مادرانی که آگاهی بیشتری در زمینه نحوه برقراری ارتباط با فرزندان خود کسب و توانایی استفاده از آن را در خود ایجاد کردهاند، بهره بیشتری نسبت به کودکی هر فردی نقش مهمی در بزرگسالی وی دارد.
رنجشهای باقیمانده از این دوران، ترسها، ناملایمات و صدها خاطره تلخی که بهتدریج در ذهن ما تلنبار میشود، میتواند بخش بزرگی از آینده ما را رقم بزند.
در این میان پدر و مادرانی که آگاهی بیشتری در زمینه نحوه برقراری ارتباط با فرزندان خود کسب و توانایی استفاده از آن را در خود ایجاد کردهاند، بهره بیشتری نسبت به دیگران بردهاند.

همایش ارتقای سلامت خانواده
چگونه والدین بهتری باشیم ؟
سرکار خانم دکتر فردوسی
شماره مجوز : 155/47845
تعداد : 2 DVD



فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 8,700 تومان

روش خرید: برای خرید راه های برقراری ارتباط با کودکان نوجوانان و جوانان (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید راه های برقراری ارتباط با  کودکان نوجوانان و جوانان (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.