2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش کسب درآمد از اینترنت ( اصول سودمند و کاربردی به زبان فارسی2دی وی دی)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 394
كل بازديدها : 1092838

دیگر امکانات

آموزش کسب درآمد از اینترنت ( اصول سودمند و کاربردی به زبان فارسی2دی وی دی)


آیا شما نیز به دنبال راهی برای کسب درامد از اینترنت هستید ؟
آیا دوست دارید هم در اینترنت بچرخید و هم درآمد کسب کنید ؟
آیا می دانید 90% افرادی که از اینترنت درآمد کسب می کنند زیر 30 سال سن دارند؟
آیا دوست دارید در یک کارگاه واقعی کسب درآمد از اینترنت شرکت نموده و با روشهای واقعی و پولساز اینترنتی آشنا شوید؟



بدانید که کسب درآمد از اینترنت چندان دشوار نیست، فقط کافیست که از همین الان شروع کرده و کمی برای آن وقت بگذارید تا با روشهای آن آشنا شوید . این فقط شعار نیست بلکه یک واقعیت است .
در این مجموعه می آموزید که شما چگونه می توانید حتی در خانه از طریق اینترنت پول در بیاورید. راههای کسب در آمد از طریق وبلاگ , ایمیل , سایتهای معروف , انجمن ها , کسب درآمد از طریق تبلیغات , روشهای کسب درآمد در منزل و تمام ابزارهایی که در اینترنت به صورت رایگان ارائه می شود و در نگاه اول به صورت معمولی دیده می شوند را فرا خواهید گرفت . بهترین ابزار را برای کسب در آمد در اختیار خواهید داشت که اکثر این ابزار از دل خود اینترنت بوده و کمتر کسی به فکر کسب در آمد به وسیله این ابزارهای رایگان است . تمامی کسانی هم که در اینترنت کار می کنند و درآمدهای بالایی از اینترنت به دست می آورند از همین دانسته ها بهره می برند. بنابراین شما هم می توانید به همین سادگی یک تجارت و درآمد خوب از اینترنت داشته باشید .

حسن کار در اینترنت این است که نباید برای شخص دیگری کار کنید بلکه خودتان رئیس خودتان هستید و هر چقدر که پول به دست می آورید مستقیما به جبیب خودتان خواهد رفت بدون اینکه بخواهید اجاره مغازه بدهید و یا ساعت 6 صبح از خواب بیدار شوید تا به سر کار بروید !!!.
کسب درآمد از اینترنت فقط مخصوص افراد حرفه ای و قدیمیهای اینترنت نیست . شما هم از همین امروز می توانید سهم خود را از این دنیای مجازی دریافت نموده و درآمدی بی نظیر از آن به دست آورید.


*** این مجموعه آموزشی در دو عدد DVD تهیه شده است.

DVD اول شامل :
آموزش های جامع و کاملا اصولی از
الف - بازرگانی
ب- email marketing
ج- جزوات کسب درآمد



DVD دوم شامل :
آموزش کاملا عملی و مستقیم کار با سایت های تجارت الکترونیک ، بصورت فیلم های آموزشی!!
شماره مجوز 155/838947



فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 15,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش کسب درآمد از اینترنت ( اصول سودمند و کاربردی به زبان فارسی2دی وی دی)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش کسب درآمد از اینترنت ( اصول سودمند و کاربردی به زبان فارسی2دی وی دی)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.