2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS Preparation /اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 110
بازديد ديروز : 418
كل بازديدها : 1091135

دیگر امکانات

آموزش آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS Preparation /اورجینال


امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند.

فیلم آموزشی با نام Study English - IELTS Preparation را برایتان آماده کرده ایم.
این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، مطالعه زبان انگلیسی آمادگی آیلتس می باشد، طریقه فراگیری زبان انگلیسی را به شما نمایش می دهد..

شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی انگلیسی صحبت کنید و از آن لذت ببرید. همچنین این فیلم مجموعه ای از برنامه زبان انگلیسی برای زبان آموزان متوسط به پیشرفته که توسعه مهارت ها و استراتژی مطالعه برای زبان را دارند. این فیلم به بررسی موضوعات مختلفی می پردازد.

برخی محتویات این فیلم آموزشی:

- مجموعه آموزشی
Study English - IELTS Preparation ( Full Cousre : Series 1+2+ tapescripts
جهت فراگیری زبان وآمادگی امتحان IELTS برای کسانی که وقت کافی برای حظور در کلاس ندارند این مجموعه شامل 52 درس می باشد.

- این مجموعه 52 درس تصویری آموزش زبان انگلیسی با لهجه استرالیائی (مناسب برای امتحانات بین المللی) به همراه نمایش فیلم های علمی و اجتماعی است که در این مجموعه که با همکاری دانشگاه تکنولوژی سیدنی و شبکه تلویزیونی رسمی استرالیا طراحی شده کلیه نکات لازم برای آمادگی شرکت در امتحانات IELTS در جلسات آموزشی 10 دقیقه ای تدریس می شود.موضوعات آموزشی در هر جلسه شامل گرامر تکنیک های شنیداری و نوشتاری و همچنین ریتم صدا و رعایت تمرکز صدا(stress)در هر جمله می باشد.

- آیلتس
(به انگلیسی: IELTS مخفف International English Language Testing System) (نظام بین المللی ارزشیابی زبان انگلیسی) در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

- نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج ، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آیلتس با حداقل سطح ۷ را می‌پذیرند.

- آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

- آزمون IELTS برای ارزیابی توانایی های انگلیسی کسانی طراحی شده است که مایلند در محیط های انگلیسی زبان کار یا تحصیل نمایند. آزمون IELTS چهار مهارت زبانی یعنی خواندن ، نوشتن ، شنیدن و مکالمه را در ۹ سطح مختلف ، از کسانی که هیچگونه سر و کاری با زبان انگلیسی ندارند تا کسانی که از آن در سطح تخصصی استفاده می کنند ، در بر می گیرد.

IELTS- در موسسات آموزشی کشورهای بریتانیا ، استرالیا ، نیوزیلند و بطور روز افزونی در کشور کانادا بعنوان مهارت های زبانی لازم برای ورود به هزاران دوره آموزشی در دانشگاه ها و کالج های مختلف مورد قبول می باشد .IELTS همچنین توسط شورای عمومی پزشکی بریتانیا و نیز شورای پزشکی استرالیا پذیرفته شده است.
- آزمون IELTS در نزدیک به ۲۰۰مرکز در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و از جمله ۲۹ مرکز در بریتانیا برگزار می شود.
IELTS- بطور مشترک توسط بریتیش کانسیل ، سندیکای امتحانات محل کمبریج (UCLES) و موسسه آموزشی IDP استرالیا اداره می شود.

مشاهده این مجموعه آموزشی استاندارد و مفید به همه همه افرادی که قصد گذراندن آزمون آیلتس را دارند توصیه می شود.

شامل 4 حلقه CD که برای سهولت استفاده در یک DVD برای شما آماده شده است.

هدیه ما به شما:
همراه این مجموعه، چندین مجموعه کامل از کتاب های آموزشی و نمونه سوالات امتحان آیلتس IELTS برای شما ارسال می گردد.

شماره مجوز: 155/14275

ارسال سریع به سراسر کشور

از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، 2 الی 3 روز برای پست پیشتاز و 5 الی 7 روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید)
کلیه محصولات این فروشگاه دارای خدمات پشتیبانی میباشد .

فروشنده: ملی ایران 2

قیمت: 10,800 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS Preparation /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش آمادگی برای آزمون آیلتس IELTS Preparation /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.