2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش تعمیر موبایل اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 270
بازديد ديروز : 394
كل بازديدها : 1093102

دیگر امکانات

آموزش تعمیر موبایل اورجینال

آموزش تعمیرات موبایل از مهمترین محورهای آموزشی ما می باشد که در این دوره های آموزشی قصد داریم تا دو هدف مهم را دنبال کنیم اولین هدف ارتقاء سطح علمی کارآموزان می باشد که این مهم خصوصا در آموزش تعمیرات موبایل محقق نمی شود مگر به مدد مربیان با تجربه و هدف دوم کمک به خود اشتغالی بعد از فارغ التحصیلی در آموزشگاه می باشد به این معنی که کارآموز با گرفتن مشاوره به طور مثال بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل بتواند بهترین مکان و بهترین تجهیزات ممکن را برای شروع کار و خود اشتغالی تهیه نماید. ما به کارآموزان مستعد تر کمک خواهیم کرد تا بتوانند در شرکت های فعال در زمینه آموزش تعمیرات موبایل یا خرید و فروش موبایل جذب شده و به ارتقاء سطح کیفی خدمات دهی این شرکت ها کمک کنند. رسالت مهمی که آموزشگاه برتر دنبال می کند تا کارآموزان با صرف هزینه ای که می نمایند بتوانند بیشترین بهره را ببرند. پس از همه علاقه مندان به آموزش تعمیرات موبایل یا لپ تاپ خواهشمندیم با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر شرکت ارائه دهنده آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ اقدام به ثبت نام نمایند.

شماره مجوز : 155/324654

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 10,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش تعمیر موبایل اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تعمیر موبایل اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.