2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش اورجینال اکسل 2010

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 26
بازديد ديروز : 418
كل بازديدها : 1091051

دیگر امکانات

آموزش اورجینال  اکسل 2010

اکسل جز برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت ویرایش و پخش‌شده و برای استفاده در کامپیوترها با سیستم‌عامل ویندوز و برای کامپیوترهای اپل مکینتاش مناسب می‌باشد. این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. این برنامه توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد. اکسل بعد از نسخه ۵ در ۱۹۹۳ جزئی از بسته مایکروسافت آفیس می‌باشد. این مجموعه همانطور که از عنوان آن پیداست توسط کمپانی صاحب نام Total Training منتشر شده است، این شرکت در سال 1996 تاسیس شد. به دلیل اینکه کلاس های آموزشی نرم افزارها، در همه جا وجود نداشت و یافتن کلاسی مناسب تقریباً ناممکن و اغلب گران بود به فکر ارائه محصولات آموزشی بر روی DVD و به صورت فیلم های آموزشی افتاد. توسط اکسل می توانید به ساماندهی و منظم ساختن اطلاعات پرداخت که برای فروشگاه ها و لیست های قیمت اداره ها بسیاری کاربردی می باشد. لذا یادگیری این برنامه برای هرفردی که روی فایل های اداری کار می کند یا قصد نظم دادن به داده هایی با حجم بالا را دارد کمک بزرگی می باشد. نکته قوت این مجموعه به تقسیم بندی دسته های آموزشی مناسب و همچنین تفکیک دوبخش تخصصی و عمومی می باشد که مخاطب بر اساس علاقه خود می تواند سطح آموزشی را انتخاب نماید.

مجموعه آموزشی Microsoft Excel 2010 که در دوبخش به طور جداگانه آماده شده است، بخش اول آن جنبه عمومی دارد و شامل 11 فصل مجزا و کامل می باشد، هریک از این آموزش ها در رابطه با بخش های مختلف از این نرم افزار کاربردی می باشد. بخش دوم که برای حرفه ای ها آماده شده است شامل 8 فصل جداگانه می باتشد که به طور تخصصی به بررسی این نرم افزار و آموزش آن می پردازد. در این دو دوره آموزشی بصورت کامل از مبتدی تا پیشرفته با محیط نرم افزار Excel 2010 از جمله ورود اطلاعات، استفاده از پیکربندی ، کار با محاسبات ، استفاده از قالب بندی شرطی ، ایجاد فرمت های سفارشی ، و … بطور کامل آشنا می شوید. تمامی آموزش ها با کیفیت مناسب و فرمت Wmv می باشد. همچنین فایل های تمرینی که در ویدئوهای آموزشی تدریس می شوند، در پک دانلودی گنجانده شده است. تیم ایرانیان دانلود امید دارد این مجموعه مورد پسند قرار گرفته و رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

شماره مجوز: 155/81101

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 5,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش اورجینال اکسل 2010، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش اورجینال  اکسل 2010


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.