صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش جامع تایپ ده انگشتی/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 222
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078197

دیگر امکانات

آموزش جامع تایپ ده انگشتی/اورجینال

شامل:

برترین آموزش تایپ به صورت مالتی مدیا و پویا

Typing master.pro7.0

آموزش ساده و روان تایپ انگلیسی با قابلیت تبدیل

محیط آموزشی به فارسی

Rapid Typing

شامل برترین متد آموزشی همراه با آزمون‌های مختلف

Portable Office 2003 sp3

نسخه قابل حمل آفیس 2003

دیگر نیازی نیست کارهای تایپی درسی و شغلی تان را به دلیل حجم زیاد و وقت گیر بودنشان به دیگران واگذار نمایید و هزینه‌های هنگفتی بابت تایپ آنان بپردازید.

در این محموعه روش تایپ 10 انگشتی آموزش داده می شود. همانطور که می دانید، تایپ ده انگشتی مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از 5برابر افراد عادی (180حرف در دقیقه) تایپ نمایید.

ارزش و اهمیت تایپ ده انگشتی

مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای، به طور معمول در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای 4 ماه است که گاهی بیشتر نیز می شود. اما ما معتقدیم که جهت آموزش این مهارت به افرادی که واقعاً انگیزه و پشتکار یادگیری آن را داشته باشند، یک جلسه نیز کافی بوده و بعد از آن در صورتی که تمرین مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تایپیست‌های حرفه‌ای آموزش دیده ظاهر خواهند شد.



برترین نرم‌افزار آموزش تایپ کاملا مالتی مدیا،دراین آموزش با یک تور مجازی جهانگردی به آموزش تایپ می پردازید. همراه با تصاویر و بازی‌های مختلف که به آموزش تایپ بسیارکمک می کنند. این آموزش به تقویت زبان انگلیسی شما نیز کمک می کند.

Typing master.pro7.0

این نرم‌افزار با مهیا سازی تمارین مختلف و مفید شما رادر پیشرفت مرحله به مرحله در زمینه تایپ سریع و مفید پیش می برد .به شما نقاط قوت و ضعفتان را در تایپ گوشزد می کند تا از نقاط قوت آگاهی یابید و برنقاط ضعف با تمرین بیشترغلبه کنید.

برخی ویژگی‌های نرم‌افزار Typing master.pro7.0

بهینه سازی مدت زمان فعالیت به این صورت که زمان انجام تمارین بر اساس پیشرفت شما در دقت و سرعت تعیین می شود ،

تعیین یک هدف و سطح مشخص برای یک کاربر که تا قبل از رسیدن به آن حد از دقت این مرحله از تمرین تمام نشود .

دادن راهنمایی‌های جزئی و مفید به صورت آنی در محیط نرم‌افزار

آنالیز فعالیت‌های شما با استفاده از ماهواره ، نرم‌افزار نقاط ضعف و قوت شما در طول زمان مدنظر و شمارا از آنها و میزان پیشرفتتان آگاه می کند . یادگیری چگونگی استفاده از تمامی صفحه کلید ، حتی علامات و numpad ها

طرح تمارین چند گونه در محیط‌های گوناگون

تست تایپ حرفه‌ای در مقایسه با سطوح اول جهانی و گرفتن گزارش کامل ازعملکردتان

مشاهده پیشرفت خود در یک نمودار گرافیکی در مرور زمان

شتیبانی تعدادی کاربر و....

Rapid Typing

نرم‌افزاری ست که می تواند در مجیطی جذاب و سرگرم کننده با یک سری تمرین‌های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد این نرم‌افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان نشان می دهد کاربر هم بتواند پیشرفت کند .

این ابزار همچنین قابلیت استفاده برای چند کاربر را دارد ، یعنی در یک سیستم می توان برای یک نرم‌افزار چند کاربر تعریف کرد تا نرم‌افزار بتواند بسته به استفاده خود از rapid typing بهره برداری نماید .کاربران بااستفاده از این نرم‌افزار می توانند به راحتی پس از مدت بسیار کوتاهی بهترین نتیجه گیری را از نزم افزار انجام دهند شماره مجوز155/67264

فروشنده: توت فرنگی

قیمت: 8,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش جامع تایپ ده انگشتی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش جامع تایپ ده انگشتی/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.