صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی قرآن و سلامتی (دکتر خدادادی)/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 225
بازديد ديروز : 397
كل بازديدها : 1078200

دیگر امکانات

قرآن و سلامتی (دکتر خدادادی)/اورجینال

شرح بلند محصول:

قرآن نوری است که در آن تاریکی یافت نمی شود و چراغی است که درخشندگی آن زوال نپذیرد٬ ریسمانی که رشته ی آن محکم و پناهگاهی که قله ی آن بلند و دریاییست که تشنگان آن٬ آبش را تمام نتوانند کشید و شفادهنده ایست که بیماری های وحشت انگیز را بزداید٬ قرآن بهار دل چشمه های دانش٬ سرچشمه ی عدالت و نهر جاری زلال حقیقت است. پس درمان خود را از قرآن بخواهید و در سختیها از قرآن یاری طلبید و خواسته های خود را به وسیله ی قرآن طلب کنید و با دوستی قرآن به خدا روی آورید زیرا وسیله ای برای تقرب بندگان به خدا٬ بهتر از قرآن وجود ندارد.

نهج البلاغه قسمتی از خطبه های ۱۹۸ و ۱۷۶ امام علی (ع)

یامن اسمه دواء و ذکره شفاء

با درود و سلام خداوند یکتا و بی همتا که پیامبرانی از جنس خود ما برای هدایت انسانها ارسال کرد. مهمترین و اساسی ترین اهداف طب قرآنی پیشگیری از بیماریهای جسمی و روحی است. در طب قرآنی غذای اصلی انسان که در قرآن بیان شده است اشاعه داده می شود. داروهای این طب همان غذای روزمره زندگی است بنابراین هیچگونه عوارض جانبی نخواهد داشت. با رعایت فرهنگ قرآنی بیماریهای صعب العلاج به زودی قابل درمان هستند.

جلسات آموزشی تغذیه دکتر خدادادی :

جلسات آموزشی سلامتی دکتر خدادادی شامل 20 جلسه یک ساعتی با عنوان 15 روز تا سلامتی در رابطه تغذیه انسان در قران کریم می باشد که در زیر توضیحاتی از ان امده و قابل ارائه می باشد:

دکتر خدادادی:

شخصی با نام جمشید خدادادی، مدعیه که سالها در مورد سالم زیستن از نگاه قرآن (اسلام) تحقیق کرده و به نتایج بسیار خوبی هم رسیده و سعی داره تا دیگران رو هم از اونها بهره مند کنه. ایشون سخنرانیهایی هم داره که فیلم اونها هم موجوده
گوشه ای از کارهای دکتر خدادادی “غذای انسان در قرآن یا 15 روز تا سلامتی” :

بهترین و عملی ترین روش پیشگیری از بیماریها با رعایت نکات زیر، سلامتی و نشاط را همیشه همراه داشته باشیم. با اعتقاد و عمل به شش اصل ذیل از حملات بیماریها در امان خواهید بود.

سه اصل اول از حضرت علی علیه السلام می باشد که به فرزندان خود می فرمایند با رعایت این نسخه همیشه از طبیب بی نیاز شوید.

سه اصل دوم بر اثر ده سال تجربه و تحقیق به دست آمده است که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

با سپردن این شش اصل به ذهن خود و عمل به آن، پیوسته ابزار پیشگیری از بیماریها را همراه خواهید داشت.

بعد از تجربه و تضمین سلامتی، همیشه از خداوند مهربان و بخشنده سپاسگزار باشید. چون مطالب تحقیقی، همه از الطاف بی پایان الهی بوده که به بنده حقیر عنایت شده است.

شش اصل پیشگیری از کلیه بیماریها:

1– تا زمانی که گرسنه نشدید، بر سر سفره ننشینید.

2– قبل از سیر شدن دست از غذا بر دارید.

3– شب، هنگام خواب، اجابت مزاج شود.

4– هنگام کسالت و بی میلی، هیچ نوع مواد خوارکی استفاده نشود.

5– هنگام کسالت و بی میلی، هر غذایی که هوس کردید، میل نکنید.

6– هنگام کسالت و بی میلی، هر چیزی که هوس کردید، عکس آنرا میل کنید.

مقدمه ای بر طب قرآنی

با درود و سلام خداوند یکتا و بی همتا را که برای هدایت ما انسانها پیامبرانی از جنس خود ما ارسال کرد.

پیامبران برای هدایت و ارتقا افکار انسانها بر گزیده شده اند.

ارزش و مقام هر انسانی به طرز تفکر و اندیشه اوست. خداوند متعال صاحب قدرت لایزال و بی منتهاست!

همة نعمتهای بیکران را او به ما ارزانی داشته است و منتی ننهاده است ، جز در یک مورد و آن هم نعمت پیامبری است! قرآن کریم در این مورد چنین بیانی دارد.

لَقَدْ مَنَّ الله عَلَی المُومِنینَ اِذْ بَعَثَ فِیهمْ رَسُولاً مِنْ اَنفُسِهمْ یَتْلوا عَلَیْهمْ آیاتِهِ وَ یُزَکّیهمْ وَ یُعَلّمُهُمْ الکِتَابَ وَ الحِکْمَةَ وَ اِنْ کَانُوا مِنْ قَبْل لَفِی ضَلَالٍ مُبین (سوره آل عمران آیه ۱۶۴).

پیامبری نعمت بزرگی است که خداوند متعال برای تکامل فکری و ارتقاء عقلی ما انسانها ارزانی داشته است که آخرین آنها پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است.

هر پیامبری معجزه ای برای اثبات حقانیت خود داشته است، پیامبر گرامی اسلام نیز از این قائده مستثنی نبوده. معجزه او قرآن کریم می باشد که در حقیقت معجزه ابدی است!

در واقع سلامت و سعادت هر انسانی منوط به درک و فهم قرآن و بکار بستن آن در زندگی روزمره است.

امروزه در بین ما مسلمین دو امر مهم و ضروری مظلوم واقع شده و همین امر باعث عقب ماندگی مسلمین شده است. آن دو امر عبارتند از: خداوند ذوالجلال والاکرام و قرآن کریم.

خداوند در این زمینه در قرآن مجید چنین بیانی دارد:

( اَفَلَا یَتَدَّبَرُونَ القُرْآنَ سوره نساء آیه ۸۲ )

- چرا در مورد قرآن تدبر و تفکر نمی کنید !؟
- شما خواننده گرامی و محترم آیا تا کنون در این زمینه تفکر و تدبری داشته اید یا خیر؟
- شما خواننده گرامی آیا چنین تصمیمی تا کنون به فکرتان خطور کرده است یا نه؟

اما انسان حقیقتی است که خداوند متعال آن را بعد از خلقت کلیه موجودات آفرید، در حقیقت انسان مخلوقی است جدیدالخلقه نسبت به سایر مخلوقات.

خداوند متعال از این خلقت بسیار خرسند گردید که در سوره مبارکه مومنون آیه ۱۴ چنین می فرماید:

( فَتَبَارَکَ الله اَحْسَنُ الخَالِقِینَ )

انسان چگونه موجودی است که خداوند از خلق کردن آن احساس رضایت و خشنودی می کند؟!

مشخص ترین و بارز ترین تفاوت انسان با سایر موجودات در این برتری هاست که او را متمایز کرده است:

* تکلم
* تفکر
* خلاقیت و ابداعات و اختراعات

با کمی دقت در این سه مورد فوق در می یابیم که انسان حقیقتاً موجود خارق العاده ای است. او می تواند شگفتی آفرین باشد و تحولات عظیمی را در جهان ایجاد کند، قوانین طبیعت را کشف کند و در ادب و فرهنگ و هنر موثر باشد، با تفکر و اندیشه به مجهولات دست یابد.

حال انسان با این همه قدرت و توانائی فکر و خلاقیت می تواند به حال خود رها شود؟!

برنامه ای برای ادامه‌ حیات و زندگی نداشته باشد؟ با کمی تامل و تفکر در می یابیم که خداوند منان انسان را به حال خویش رها نکرده و برای بهبودی زندگی و مترقی شدن او پیامبرانی را فرستاده است.

هر پیامبری برای اثبات ادعای خود مجهز به معجزه ای بوده است و آخرین آنها که پیامبر عظیم الشان اسلام بوده و خداوند او را ( رحمة للعالمین ) نامیده و او را مجهز به معجزه ‌ابدی به نام قرآن کریم نموده است.
این کتاب در حقیقت برای کلیه انسانهای موجود در جهان خلقت کافی بوده و می تواند سعادت و سلامت آنان را تضمین کرده و به سر چشمه‌ خرد و نیکی برساند.

یکی از شگفتیهای این کتاب جامع بودن آن و بیان کلیة‌ نیازمندیهای هر انسانی است که در آیات ۲۷ و ۱۰۹ سورة‌ مبارکة لقمان و کهف بیان شده است . می توان با درک و فهم این کتاب الهی در تمام ابعاد زندگی برنامه ربزی دقیق و منظمی داشت و موفقیتهای جالبی را بدست آورد و حرف اول را در جهان اعلام کرد!

پیامبر گرامی اسلام علم را دو گونه بیان می کند و می فرماید:

العِلمُ عِلمَانِ: عِلمُ الادیَان و عِلمُ الابْدَان

یعنی : علم دو گونه است : علم دین و علم طب.

در حقیقت افرادی که از علم طب سر رشته ای ندارند، براحتی نمی توانند خود شناسی داشته باشند، در واقع خود شناسی پایه و اساس دین باوری است. پیامبر گرامی اسلام در این زمینه چنین می فرماید:

مَن عَرَفَ نَفسَهُ فَقَد عَرَفَ رَبّهُ

جالب این که این دو علم به وضوح در قرآن کریم بیان شده است و می توان از آن به خوبی استفاده بهینه کرد و زندگی را روز به روز شیرین تر کرده و از زندگی لذت برد و به آرامش دست یافت.

اولین آیاتی که به پیامبر بزرگ اسلام نازل شد، آیاتی بود در مورد طب!

اِقرَا باسْمِ رَبّکَ الذی خَلَقَ ، خَلَقَ الانسَانَ مِن عَلَقَ

علق چیست ؟

علق همان ترکیب اسپرماتوزوئید با اوول است. مگر این غیر از علم طب است؟

جالب توجه این که در قرآن کریم بوضوح حتی سلولهای بنیادی بیان شده است! بنده حقیر فعلاَ در حال تدوین آن هستم و به امید خدا در آینده نزدیک آن را تقدیم عزیزان هموطن خواهم کرد.

مصاحبه روزنامه کیهان با دکتر خدادادی:

– اول از همه بگوئید شیوه ابداعی شما برای درمان یک بیماری، فرضاً چند آیه می آورد یا دلیل علمی هم دارد؟

دکتر خدادادی : اساس درمان براساس آیات قرآن است اما این اساس کاملا علمی و مطابق با علم روز است.


– یعنی می توانید برای بیمار دلیل علمی بیماری اش را بیان کنید؟

دکتر خدادادی : بله کاملا. هم علت علمی و فیزیولوژیکی بیماری قابل بیان است و هم راه حل کاملا علمی آن.

– با یک معرفی کوتاه چطورید؟

دکتر خدادادی : جمشید خدادادی هستم، سرهنگ نیروی هوایی که از ۱۳۵۵ وارد نیروی هوایی شدم و دوره هواپیمایی فوق مدرن F–14 را در ایران گذراندم، از ۱۳۵۷ هم شروع کردم به تدریس موتور جت تا به امروز. در کنار کارم ۱۴ سال است که تحقیقات قرآنی انجام می دهم و مبتکر و بنیانگذار طب قرآنی در جهان هستم و عضو جامعه مخترعین و مبتکرین ایران و دارای دو دیپلم افتخار یکی در طب و دیگری در صنعت هواپیمایی.

– اولین ویژگی برتر طب قرآنی چه چیزی است؟

دکتر خدادادی : طب قرآنی از همه طب های رایج در جهان، سریع تر جواب می دهد. مثلا اوریون ۳ روزه درمان می شود، هلیکو باکتر معده ۳ روزه، پرکاری کم کاری تیروئید ۱۵ روزه، میگرن یک هفته ای. ضمن اینکه در این شیوه برخلاف طب امروز علت بیماری کاملا کشف شده و به طور کامل درمان می شود.

– قبل از اینکه جلوتر برویم، یک سؤال و آن هم اینکه چطور متخصص جت مدرن سراغ طب قرآنی رفت؟

دکتر خدادادی : سال ۱۳۶۸ موقعی که قطعنامه ۵۹۸ پذیرفته شد، تعدادی افسر از طرفUN آمدند ایران، من هم از طرف نیروی هوایی به عنوان افسر رابط اعزام شدم به منطقه. یکی از افسرانی که برای آموزش از یوگسلاوی آمده بود فردی بود به نام «دیوید اویچ»، ایشان دارویی به همراه خودش داشت به نام «پراپولیز» که هر بیماری ای که پیدا می کرد از همین دارو برای درمانش استفاده می کرد. وقتی مواد اولیه این دارو را بررسی کردم دیدم در کشور ما فوق العاده زیاد یافت می شود اما متأسفانه هیچ استفاده ای از آن نمی شود.

– دارو را به شما هم داد؟

دکتر خدادادی : بعد که این آقا رفت یوگسلاوی، برای من قطره و پماد این دارو را فرستاد. کنجکاو شدم و مراجعه کردم به کتاب قانون بوعلی سینا و دیدم که بوعلی در جلد دوم این کتاب، طرز تهیه قرص این دارو را هم کامل بیان کرده است. سه ماه فکرم دائم مشغول بود، تا اینکه به فکرم رسید اگر قرآن معجزه است حتماً باید در زمینه بیماری ها و درمان حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

– پس اینطوری استارت خورده شد؟

دکتر خدادادی : بله، شروع کردم به مطالعه و تحقیق و بیش از ۱۶۰ آیه از قرآن را در این زمینه پیدا کردم و شگفت آور بود که هر روز دریچه های جدیدتری به روی من باز می شد. البته دراین مدت به مطالعه طب قدیم و طب جدید هم پرداختم و در بسیاری از کنفرانس های علمی و پزشکی شرکت کردم و الان ۵ سال است که من این علم را در دانشگاه ها تدریس می کنم.

– شاگردهای شما معمولاً چه کسانی هستند؟

دکتر خدادادی : خب دانشجوهای رشته های مختلف و بسیاری از پزشکان دراین کلاسها حضور داشته اند.

–بیمارهای شما معمولاً چه کسانی هستند؟

دکتر خدادادی : معمولاً بیمارانی می آیند سراغ من که تمام مراحل پزشکی را طی کرده اند و وقتی به نتیجه نمی رسند و یا حتی دکترها و بیمارستانها از آن ها قطع امید می کنند، می آیند پیش من. حتی خیلی از این بیماران را خود پزشکان می فرستند تا آخرین تیر را هم امتحان کنند.

–طب قرآنی یعنی چه؟ یعنی در آیات قرآن علت و روش درمان مثلاً یک بیماری ذکر شده است؟

دکتر خدادادی : بله، یکی از جنبه های اعجاز قرآن، دیدگاه های آن درمورد بیماری ها و پیشگیری از تمام بیماری هاست. در سوره روم، آیه ۳۰ اگر دقیق بررسی کنید، درمان و پیشگیری همه بیماری ها آمده است. خداوند درقرآن می فرماید هیچ خشک و تری نیست مگر اینکه درقرآن باشد،با همچین ادعایی چطور می شود در زمینه درمان انسان بی نظر باشد.

– اساس این طب چه چیزی یا چیزهایی است؟

دکتر خدادادی : فقط تغذیه و نه هیچ داروی دیگری. خداوند می فرماید زمانی انسان را کرامت دادیم که غذای پاک به او دادیم. شعار اساسی قرآن این است: غذای انسان داروی انسان است و داروی انسان غذای انسان است.

– و بیماری ها فقط به خاطر تغذیه اشتباه اند؟

دکتر خدادادی : تمام بیماری ها از نظر قرآن به خاطر اشتباهات خود انسان و تغذیه نامناسب او به وجود می آیند. هیچ حیوانی به طور غریزی تغذیه خودش را عوض نمی کند، هیچ جانور گوشتخواری حتی در فرط گرسنگی گیاه خوار نمی شود. بنابراین در طبیعت هیچ حیوانی بیمار نمی شود مگر حیواناتی که با انسان در ارتباط اند. انسان تنها موجودی است که تغذیه خودش را این همه دستکاری کرده و امروز به پیتزا و سوسیس و کالباس رسیده است. پزشکان امروز معتقدند غذا هیچ ربطی به بیماری ندارد و در واقع طب قرآنی فقط از طریق تغذیه و نوع غذا عمل می کند.

– پس یک جورهایی می شود گفت طب شما، دخالتی درکار پزشکان امروز نمی کند؟

دکتر خدادادی : دقیقاً همین طور است و ما همیشه به آقایان پزشک می گوئیم که شما داروی خودتان را بدهید، ما هم شیوه تغذیه مان را. منتها کسی که این شیوه تغذیه را اجرا کرد، دیگر محتاج دارو نمی شود.

–طبق صحبت شما اگر کسی این شیوه تغذیه قرآن را عمل کند، نباید اصلاً مریض شود؟

دکتر خدادادی : اگرانسان غذای خودش را مصرف کند، اصلاً بیماری برای بدن او مفهوم ندارد. من خودم کسی بودم که هر سال ۲۴ ساعت دربیمارستان بستری می شدم به خاطر مسمومیت های غذایی و مشکلات معده، الان ۱۴ سال است که خودم و خانواده ام یک قرص هم مصرف نکرده ایم. بیماران من الان ۵ سال است که نیازی دیگر به دکتر و دارو ندارند و این شگفتی قرآن است.

– می توانید دلیل علمی تری برای من بیاورید؟ می خواهم بدانم شمایی که این سیستم تغذیه را عمل می کنید، ویروس و یا میکروب وارد بدن تان نمی شود؟

دکتر خدادادی : ببین، ویروس و میکروب وارد هر بدنی می شود. مثل این است که در محیط کاری شما دو نفر سرما می خورند اما سه نفر نمی خورند. ویروس وارد بدن آدم سالم هم می شود اما شرائط بدن او برای رشد و بقای ویروس یا میکروب مناسب نیستند برای همین ویروس دفع می شود. شما اگر غذایی مصرف نکنی که ویروس ها از آن تغذیه کنند و زمینه رشد آنها را فراهم کند، به هیچ وجه بیمار نمی شوی. در آزمایشگاه های پزشکی برای کشت میکروب از پنج عامل استفاده می کنند که عبارتند از آب گوشت، خون، آگار، خون آگار و شکلات. آیات قرآن را که بررسی می کنی می بینی در هیچ کدام از غذاهایی که توصیه کرده، هیچ یک از این ۵ عامل وجود ندارد.

– تعریف شما از غذا، چه چیزهایی است؟

دکتر خدادادی : ما به چهار عامل می گوئیم غذا: پروتئین ها، قندها، چربی ها و ویتامین ها. مجموعه اینها را می گوئیم غذا که در سوره عبس بیان و نکته جالب اینجاست که قندها دو دسته اند راست گرا و چپ گرا، قندهای راست گرا همان قند و شکر هستند و چپگراها قندهایی اند که اگر پلاریزه کنیم، نور را به سمت چپ منحرف می کنند و خداوند در سوره عبس از قندهای چپگرا نام می برد و نه این قند و شکرهای پرضرر.

– آقای خدادادی بفرمائید چائی!

دکتر خدادادی : نه، من چایی هم نمی خورم.

– چایی هم در تغذیه شما جایی ندارد؟

دکتر خدادادی : من کتابی نوشتم در مورد چایی که ۶۷ نوع بیماری را با سند و مدرک کاملا علمی برایش عنوان کرده ام. اگر به آخرین تحقیقات دنیا رجوع کنید، می فهمید که چای یک گیاه سمی است که ۵ هزارسال است شناخته شده و ما به همراه شاگردانم آزمایشی را انجام دادیم و دیدیم هیچ موجود گیاهخواری در دنیا برگ سبز چایی را نمی خورد، حتی ما آن را لای نان گذاشتیم و به گاو دادیم و خورد، به محض اینکه طعم چایی را حس کرد، چای را بیرون انداخت. این را هم بگویم که هیچ آفتی هم سراغ این برگ چای نمی رود و هیچوقت این گیاه سم پاشی نمی شود.

–وای چه بد، اینطوری که از همه چیز باید بگذریم؟

دکتر خدادادی : خب ما به جای همه اینها خوراکی های جایگزین معرفی می کنیم. به جای چای ۱۶ مورد نوشیدنی معرفی می کنیم که بسیار خوش طعم تر از چای اند و کاملا در دسترس اند.

– سیستم شما بیشتر برای درمان بیماری است یا پیشگیری از بیماری؟

دکتر خدادادی : هر دو مورد.

– روی چند بیماری تا به حال کار کردید؟

دکتر خدادادی : بیش از ۱۴۰ بیماری و اغلب روی بیماری هایی که از نظر پزشکی امروز علت آنها کشف نشده و درمانی برای آنها موجود نیست.

– فکر کنم گفتید یک دیپلم افتخار هم در زمینه طب دارید؟

دکتر خدادادی : بیماری هست به نام «آندمتیوز» که در مورد این بیماری تا به حال در دنیا ۵۰۰۰ مقاله و ۱۶ جلد کتاب نوشته شده است ولی هنوز علت آن مشخص نشده که من توانستم علت آن را پیدا کنم و به صورت یک مقاله بنویسم که دیپلم طب را در این زمینه دریافت کردم.

– چند نفر از همین بیماری را تا به حال درمان کردید؟

دکتر خدادادی : بیش از ۳۰ نفر.

– به طور مثال همین بیماری، شما می توانید سند قرآنی اش را ارائه کنید؟

دکتر خدادادی : بله، این شگفتی قرآن است و درمان این بیماری در آیه ۲۴ تا ۳۲ سوره عبس جزء سی ام است.

– شیوه شما یک جور پرهیز غذایی است؟

دکتر خدادادی : بله

– صرفاً غذاهای گیاهی؟

دکتر خدادادی : خیر، ما حتی گوشت را بعضی اوقات به جای دارو تجویز می کنیم. در واقع در این سیستم غذایی حذف نمی شود اما مقدار آن و نحوه استفاده از آن تغییر می کند.

– پس مثل چای، برای غذاها هم جایگزین دارید؟

دکتر خدادادی : ما بیش از ۶۰ نوع غذای گیاهی معرفی می کنیم، ما از مغز دانه ها بیش از ۲۰ نوع شیر درست کردیم تا حالا که بسیار خوش طعم و مزه اند.

– می خواهم بدانم این غذاهای جایگزین خوش طعم پسندی انسان را ارضا می کنند یا یک حالت ریاضت کشیدن و تحمل مزه های جدید لازمه استفاده از آنهاست؟

دکتر خدادادی : اصلا اینطور نیست. غذاهای جایگزین به مراتب از غذاهای فعلی که جبر زندگی روزانه به مردم تحمیل کرده خوش طعم تر و لذیذترند. کسانی که برای امتحان این غذاها را می چشند، خیلی زود طرفدار غذاها می شوند.

– ولی تأکید بیشتری بر روی گیاه دارید؟

دکتر خدادادی : خب شما آیاتی که در مورد غذا هست را بررسی کنید ببینید از گیاه بیشتر صحبت شده یا گوشت.

– لابد گیاه؟

دکتر خدادادی : به مراتب گیاه بیشتر است و هیچ توجه قرآن بی حکمت نیست.

– فکر نمی کنید ادعای شما بیش از حد بزرگ باشد؟

دکتر خدادادی : قرآن معجزه همه قرن هاست و مطمئناً هر دریچه ای که از یک معجزه گشوده شود، مسلماً بزرگ خواهد بود. خداوند در آیه ۶۱ سوره بقره می فرماید هر کس غذای پست بخورد، به ذلت می افتد! در واقع اگر غذای پست خوردی، نعمات و الهام های الهی را نمی توانی دریافت کنی. چرا واقعاً در یک کشور مسلمان باید این همه بیمار سرطانی وجود داشته باشد.

– هر پزشکی برای تشخیص بیماری یک روشی دارد، طب قرآنی هم شیوه خاصی برای این کار دارد؟

دکتر خدادادی : بله، من از روی زبان و چهره افراد. بسیاری از بیماری ها را دستگاه های آزمایشگاهی نشان نمی دهند اما زبان و چهره وضعیت درون انسان را کامل نشان می دهد.

– عکس العمل مجامع پزشکی در برخورد با این طب چه بوده است؟

دکتر خدادادی : دیدارهای زیادی و همینطور برخوردهای زیادی داشتیم با پزشکان و اساتید مختلف. بعضی ها استقبال خوبی داشتند و حتی در کلاس های من حاضر می شوند و بعضی ها هم چون من مدرک پزشکی ندارم برایشان سخت است که حرفم را قبول کنند.

– خب مگر شما با سند و مدرک حرف نمی زنید؟

دکتر خدادادی : همه حرف من همین است و بارها گفته ام که حاضرم کسی پیدا بشود و دلایل درمانی طب قرآنی را رد کند و یا در یک کنفرانس بحث کنند و مثلا از برخی شیوه های درمانی امروز که من آنها را رد می کنم دفاع کنند.

– گفتید برخورد هم داشتید؟

دکتر خدادادی : چند مورد

– یکی از آنها را بگوئید.

دکتر خدادادی : برخوردی داشتیم با انجمن ام اس ایران که ماگفتیم به چه مجوزی پزشکان این انجمن برای بیمارانشان اینترفرون یا آوانکس تجویز می کنند، این داروها آنتی ویروس اند ولی مگر ام اس ویروسی است.

– چه جوابی دادند؟
شماره مجوز155/7634

فروشنده: توت فرنگی

قیمت: 7,200 تومان

روش خرید: برای خرید قرآن و سلامتی (دکتر خدادادی)/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید قرآن و سلامتی (دکتر خدادادی)/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.