2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش و روخوانی قرآن کریم به همراه داستان های قرآنی برای کودکان (1CD)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 237
بازديد ديروز : 418
كل بازديدها : 1091262

دیگر امکانات

آموزش و روخوانی قرآن کریم به همراه داستان های قرآنی برای کودکان (1CD)

سی دی آموزش و روخوانی قرآن کریم
به همراه داستان های قرآنی

قصد داریم در راستای اعتلای فرهنگ قرآن کریم دست به کار آموزش این کتاب زندگی ساز شویم. بنابر این قدم اول را به آموزش روخوانی قرآن مجید اختصاص دادیم.قصد داریم در راستای اعتلای فرهنگ قرآن کریم دست به کار آموزش این کتاب زندگی ساز شویم. بنابر این قدم اول را به آموزش روخوانی قرآن مجید اختصاص دادیم.سی دی آموزشی قرآن به منظور تلفظ صحیح کلمات و آیه های قرآنی برای شما متقاضیان محترم ساخته و طراحی شده است . این سی دی شامل 29 درس قرآنی می باشد که 22 قسمت آن شامل روخوانی و قرائت سوره ها و آیه های قرانی بوده و در آخر نیز داستان های کوتاه و شیرین قرانی را شامل می باشد.
قابل استفاده با دستگاههای پخش سی دی و رایانه
شامل 1 سی دی آموزشی
قرائت صحیح و آسان
دلنشینی صوت آیه های قرآنی
توجه به فرهنگ آموزش قرآن
امروزه در دنیا و مخصوصا کشورهای پیشرو به مقوله آموزش به عنوان یک رویداد فرهنگی نگاه می شود.

آموزش روخوانی قران

آموزش و پرورش کشور ژاپن نمونه بارز این مطلب است.
توجه به فرهنگ آموزش قرآن در کشورهای مشرق زمین یک نیاز اساسی است؛ زیرا که این کشورها از جمله ایران، بسیاری از رفتار و حتی افکار خود را از فرهنگ دینی و مذهبی، ادبیات، عرفان خود به دست می آورند. بی توجه به فرهنگ سازی در امر آموزش و یادگیری باعث می شود که تعلیم وتربیت از عمق لازم برخوردار نباشد و به مرور کار کرد خود را از دست بدهد. اساس موفقیت پیامبر اعظم(ص) و بزرگان دینی و هم چنین آیات روح بخش قرآن توجه ویژه به عامل فرهنگ سازی است.

به عنوان مثال به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1- شما کودک خود را برای یادگیری نماز به مسجد یا مدرسه می فرستید.
او در مدت کوتاهی با صحیح خوانی، فصیح خوانی، تلفظ حروف خاص عربی، ترجمه عبارات نماز، آداب و شرایط و احکام عملی نماز آشنا می شود، اما این کودک در این آموزش ها به این مسئله نمی رسد که باید در طول زندگی خود نماز بخواند. از شما می پرسم آیا این آموزش موفق بوده است؟

2- خدای رحمان درسوره جمعه , آیه2 می فرماید:
هُوَ الَّذی بَعَثَ فِی الاُمّیینَ رَسولًا مِنهُم یَتلو عَلَیهِِم آیاتِهِ وَ یُزَکّیهِم وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَةَ وَ اِن کانوا مِن قَبلُ لَـفی ضَلالٍ مُبینٍ در این آیه و آیات مشابه به پیامبر اکرم (ص) گفته شده است تا او قبل از آن که کتاب و حکمت را به دیگران بیاموزد, خود تلاوت کننده قرآن باشد (یَتلو عَلَیهِِم آیاتِهِ). از شما می پرسم : - آیا عموم شهروندان مسلمان کشور ما, از انس دائمی با قرآن برخوردار هستند؟ آیا از رجال سیاسی و فرهنگی مملکت گرفته تا معلمان و مدیران مدارس واولیای دانش آموزان ارتباط و انس روزانه با قرآن کریم دارند؟ فراموش نکنیم همه ما از آن جهت نماز خوان شدیم که از همان دوره طفولیت چشم خود را باز کردیم و پدر و مادرمان را مشغول نماز دیدیم؛ پدر و مادر خود را مشغول خوردن سحری دیدیم, در حالی که رادیو دعای سحر را زمزمه می کرد، پس همه ما روزه گیر شدیم. از شما می پرسم کودکان ما چند بار ما را مشغول خواندن قرآن دیده اند؟

روخوانی قرآن

اموزش قرآن به کودکان ، آموزش قرائت قرآن

همراه با داستان های قرآنی به صورت فیلم

3- چگونه قرآن بیاموزیم؟
آموزش روخوانی و روان خوانی صرف و یا کلاس حفظ قرآن یا آموزش قرائت هریک به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای مختلف دانش آموزان و فراگیران باشد. امروزه نظریه «هوش های متکثر» ثابت می کند که یادگیری یک مطلب در افراد مختلف از راه های متعددی صورت می پذیرد. « هر کس از ظن خود شد یار من » بنابراین آموزش قرآن کریم نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس می توانیم به جای این که مراتب آموزش قرآن را در طول هم ببینیم؛ در عرض و کنار هم دیده شود تا به وسیله این کار ضمن ارائه پاسخ مثبت به نیازهای متعدد مخاطبان، برجذابیت آموزش نیز افزود. در این شیوه از آموزش ، جامعیت آموزش قرآن کریم مد نظر است. هدف آموزش جامع قرآن دست یابی آحاد مردم جامعه به سواد قرآنی است.
اموزش قرائت قرنا

سواد قرآنی چیست ؟
امروزه حدی از دانش ومهارت را در همه حوزه های علمی ومعرفتی، برای عموم مردم لازم می دانند. این حد را سواد و محرومیت از آن را « بی سوادی » می نامند؛ و علاوه بر سواد خواندن و نوشتن، اصطلاحاتی هم چون سواد بهداشتی، سواد ارتباطات واطلاعات، سواد ریاضی، سواد علمی- فناورانه و...رایج است .
اکنون با این سؤال روبه رو هستیم که با توجه به اهمیت وضرورت تربیت اسلامی ونقش یگانه قرآن کریم در این تربیت ، آحاد جامعه باید ازقرآن کریم چه سهم وحظی داشته باشند تا بتوان آنان را از سواد قرآنی بهره مند دانست.سوادی که بتواند زمینه ساز بهره گیری مادام العمر از قرآن کریم باشد.
ویژگی های سوادقرآنی

1- سواد قرآنی یک نیاز همگانی است. همه افراد جامعه با هر وضع اقلیمی، شغلی، اقتصادی، اجتماعی و... برای آن که هویت انسانی _ الهی خویش را بشناسند، از آن مراقبت کنند و زمینه شکوفایی تدریجی آن را فراهم آورد، به سواد قرآنی نیازمند هستند .

2- سواد قرآنی از یک حد پایه برخوردار است. هرچندافراد با توجه به تفاوت هایی که درتحصیلات، سن، شرایط اقتصادی واجتماعی دارند به سطوح مختلفی از سواد قرآنی نیازمند هستند، ولی بهره مندی عموم از یک حدّ پایه ضروری است .

3- حد سواد قرآنی درطول زمان درحال تغییراست. باتوجه به شرایط وامکانات مختلف در هر جامعه ونیز تغییرات این شرایط در طول زمان، این حد، نیازمند شناسایی وتعریف خاص است .

4- حداقل سواد قرآنی منجر به خواندن مستمر قرآن کریم، فهم تدریجی معنای عبارات وآیات آن شده وزمینه ساز بهره گیری مادام العمر از آموزه های الهی می شود. هدف آموزش عمومی قرآن، نمی تواند صرفاً دستیابی به دانش ومهارت خاصی در ارتباط با قرآن کریم باشد، بلکه باید توانایی وقابلیتی فراهم آورد که فردبتواند ضمن انس وارتباط دائمی با قرآن کریم، پیوسته خود را در معرض تزکیه وتعلیم الهی قرار دهد .

اموزش قرائت آیه های قرآن


آموزش قرآن به کودکان ، آموزش قرائت قرآن

همراه با داستان های قرآنی به صورت فیلم

4- فعالیت های فوق برنامه باید مکمل برنامه درسی قرآن باشد .
دانش آموزان در حالی در مسابقات قرآنی و معارف اسلامی شرکت می کند که محتوای پیش بینی شده مسابقه را در مدرسه آموزش نمی بینند. در مقابل محتوای کتاب های درسی قرآن و دینی و سایر کتب که با دقت های فراوان از سوی پژوهش گران دفتر برنامه ریزی و تالیف کتب درسی طراحی و متناسب با نیازها و علائق دانش آموزان در کتب درسی قرار می گیرند، کمتر مورد مسابقه هستند.

5- مهارت آموزی به جای قاعده آموزش
در جلسات موفق و معتبر قرآنی کشور روش حاکم مهارت آموزی است. یعنی استاد در صدر جلسه می نشیند و افرادی که به حلقه انس با قرآن نشسته اند هر یک چند آیه می خوانند و استاد اشکالات آنان را به صورت موردی و تلگرافی برطرف می کند. « آن چه که اتفاق می افتد خواندن قرآن است.» ؛ اما در سایر کلاس های قرآن این قواعد قرآن هستند که محور آموزش هستند، معلم ارتباط یک سویه با دانش آموز داشته و معمولا متکلم وحده است و آنچه که بیش از همه مورد غفلت قرار می گیرد این است که « قرآن کمتر خوانده می شود.»
این اشکال از دو مساله ناشی شده است : اول از نظام مدرسه ای که در آن عموم دروس بر اساس قاعده آموزی یاد داده می شوند. و دوم تاثیر کتاب هایی است که به منظور آموزش قرآن نوشته شده است و از آن جا که در کشور ما اغلب آموزش ها کتاب محور است همین روش ها از کتاب به معلم منتقل می شود.



قرآن و اموزش روخوانی

اموزش قرآن به کودکان ، آموزش قرائت قرآن

همراه با داستان های قرآنی به صورت فیلم

فروشنده: پانته آ

قیمت: 3,500 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش و روخوانی قرآن کریم به همراه داستان های قرآنی برای کودکان (1CD)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش و روخوانی قرآن کریم به همراه داستان های قرآنی برای کودکان (1CD)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.