2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش و اصول جوجه کشی از تمام پرندگان / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 7 نفر
بازديد امروز : 389
بازديد ديروز : 511
كل بازديدها : 1090996

دیگر امکانات

آموزش و اصول جوجه کشی از تمام پرندگان  / اورجینال

فیلم آموزشی ماشین های جوجه کشی / اورجینال

کارخانه جوجه کشی یکی از مراکز مهمی است که تخم مرغها و تجهیزاتی که وارد آن می شود باید کاملا از استاندارد های امنیت زیستی برخوردار و میزان پاتوژنی که بروی آنها وجود دارد کاملا برسی شود. بنابراین کارخانه جوجه کشی یکی از مراکزی است که استعداد زیادی به آلودگی را دارا است و ممکن است یکی از فاکتورهای منابع آلودگی جوجه هایی باشد که از کارخانه تهیه می شود.
همان اندازه که نکات مدیریتی پایه ای برای احداث یک سالن مرغ داری وجود دارد ، نکات پایه ای فراوانی نیز برای احداث کارخانه جوجه کشی نیز وجود دارد که می تواند به بهتر فراهم آوردن استاندارد های بهداشتی کارخانه کمک های فراوانی نماید.



1- محل احداث : کارخانه تا جای که ممکن است باید از سالن های مرغ داری دورتر احداث شود در حالیکه به راحتی بتواند تخم مرغ های سالن های مادر را جمع آوری کند.
2- نقشه ساختمان : طراحی دقیق نوع ساختمان و محیط کارخانه می توان کمک شایانی را به کاهش آلودگی و با جدا ساختن دو منطقه آلوده با تمیز کمک به فراهم آوردن بهداشت کند.
3- تهویه : ایجاد یک تهویه با برقراری جریان مناسب هوا در یک دستور العمل خاص می تواند خیلی کمک کننده به کاهش و به حداقل رساندن جابه جای عفونت باشد. وسایل تهویه باید هوای تازه و تمیز را تهیه کند و هوای داخل سالن های هچری را به بیرون هدایت کنند تا جای که کمترین امکان برگشت را داشته باشند. به همین ترتیب هوای که خارج می شود نباید به وسایلی که غیر قابل مصرف هستند راه یابد. البته بعضی از کارخانه ها از سیستم چرخشی جریان هوا همراه با ضد عفونی آن استفاده می کنند.
4- انهدام مواد بی مصرف : موادی که در کارخانه استفاده نمی شوند باید دور ریخته شوند، این مواد نباید در مکانهایی که در نزدیکی سالن های مرغ داری است ریخته شوند و یا نباید برای محیط زیست مشکلی ایجاد کنند.
5- ایجاد امنیت برای کارخانه : مثل هر سالن مرغ داری که به ایجاد امنیت و کنترل رفت و آمد نیاز دارد کارخانه هم به امنیت نیاز دارد و این بسیار کمک کننده است. فراهم آوردن وسایل دوش گرفتن برای هر کسی که می خواهد وارد کار خانه شود و یا حد اقل فراهم آوردن امکانی را که پیش گیری انجام شود.




در تمامی طیور از جمله مرغ ، غاز ، اردک ، بوقلمون ، بلدرچین ،کپک ،
قرقاول،طوطی ، قناری ، کبوتر و...جوجه کشی به روش مصنوعی (دستگاه جوجه کشی ) به دو
بخش تقسیم می شود ؛ الف:ستر ب) هچر
الف)ستر :ستر به حالتی گفته می شود که جنین در داخل تخم در حال شکل گیری و رشد
می باشد در این حالت تخم مطلق به هر نوع طیوری که باشد در فواصل زمانی مشخص باید
چرخانده شود.و دما و رطوبت روی میزان خاص با توجه به نوع تخم (بلدرچین ، بوقلمون ،
مرغ، کپک ،و...)تنظیم گردد . همان طور که
عنوان شد در حالت ستر جنین در داخل تخم شکل گرفته و رشد می کند ، حالت ستر در طیور
مختلف از 19 تا 39 روز به طول می انجامد . چرخش و دمای نسبتا بالا از ویژگی های
حالت ستر می باشد لازم به ذکر است که در دستگاه های جوجه کشی ساخت شرکت اندیشه
سبزدر حالت ستر تخم ها داخل شانه های مخصوص درون دستگاه قرار می گیرند.
ب)هچر : حالت هچر یا هچ کردن به زمانی گفته می شود که جنین داخل تخم به شکل
تقریبا نهای خود رسیده و در حال خارج شدن از تخم می باشد حالت هچ تقریبا در تمامی
طیور 3 تا 5 روز به طول می انجامد.



این محصول حاوی :
اصول مقدماتی ماشین های جوجه کشی و …
به همراه فیلم کارخانه مدرن جوجه کشی


به زبان فارسی
قابل نمایش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر
این مجموعه اطلاعاتی مفید در رابطه با جوجه کشی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و نکات مهم و کلیدی را در این رابطه عنوان می نماید

شماره مجوز:155/3256421



فروشنده: ملی ایران 3

قیمت: 28,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش و اصول جوجه کشی از تمام پرندگان / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش و اصول جوجه کشی از تمام پرندگان  / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.