2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی -اورجینال-یادگیری زبان انگلیسی بدون کوشش زیاد 2012 Effortless English

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 52
بازديد ديروز : 511
كل بازديدها : 1090659

دیگر امکانات

-اورجینال-یادگیری زبان انگلیسی بدون کوشش زیاد 2012 Effortless English

آموزش زبان انگلیسی بدون کوشش زیاد
روش آموزشی Effortless English با تکیه بر بهترین تحقیقات انجام شده در دنیا توسط متخصصین این رشته Dr. Stephen Krashen, Dr. James Asher, Dr. J. Marvin Brown, Dr. Ashley Hastings, Dr. Brenda Murphy, David Long and Blaine Ray بنیان نهاده شده است.تحقیقات انجام شده کاملا واضح و روشن هستند.دانشجویانی که از این روش استفاده کرده اند در صحبت کردن انگلیسی بسیار بهتر از کسانی هستند که از کتاب های راهنما و گرامر معمولی استفاده کرده بودند.در هر کشوری و در هر شرایطی که این روش بکار گرفته شده ، دانش آموختگان این روش برتر از کسانی بودند که از روش های قدیمی استفاده می کردند.
مزایای استفاده از این روش:
1- راه باور نکردنی برای یادگیری لغات و گرامر بدون مطالعه ، تنها با گوش دادن و جواب دادن به داستان هایی تحت عنوان mini-stories ، در این حالت شما نیاز ندارید چیزی را حفظ کنید .
2- توسط این روش بصورت عمیق مطالب در ذهن شما باقی می ماند یعنی دیگر برای صحبت کردن نیازی به فکر کردن و پیدا کردن کلمات برای بیان کردن منظور خود ندارید ، بلکه کلمات خود به خود به زبان شما جاری خواهند شد.
3- موضوعات گنجانده شده در این روش مقالات واقعی و جذاب بوده و جذابیت روش را بسیار بالا می برد.
4-در این روش شما گرامر را بطور طبیعی یاد می گیرید ،همانند کودکان که سیر یادگیری زبان را بصورت طبیعی طی می کنند ، یعنی نیازی به مطالعه کتب گرامری ندارید .
5- سرعت یادگیری در این روش از روش های دیگر بیشتر است.(تا 4 برابر بیشتر)
6- با این روش نمره listening و speaking خود را در امتحان TOEFL IBT تا 40% افزایش دهید.

این مجموعه حاوی اطلاعات زیر است

Rules
روشها
شامل 7 روشی که در Effortless English برای آموزش ساده و سریع انگلیسی به کار برده شده است.
Effortless English Club Lessons for beginner
انگلیسی برای مبتدیان
گرامر عامل کلیدی برای صحبت کردن سریع نیست.بهترین یادگیرندگان زبان انگلیسی کودکان هستند ، شاید بپرسید چرا؟بدلیل اینکه آنها گرامر را نمی خوانند و آن را با استفاده از کتاب یاد نمی گیرند.آنها از قواعد effortless english استفاده می کنند.این روش بسیا بسیار قدرتمند است.
شما با استفاده از این روش تلفظ لغات را همانند انگلیسی زبانان یاد خواهید گرفت.معانی لغات را سریع و آسان یاد خواهید گرفت و گرامر بصورت اتوماتیک ملکه ذهن شما خواهد شد.شما اگر مانند اکثر زبان آموزان در حین صحبت کردن و یا گوش دادن بخواهید معانی لغات را یک به یک به یاد آورده و معنی کل جمله را اینگونه درک کنید ، در صحبت کردن و یا گوش دادن بسیلر کند عمل خواهید کرد.ولی با استفاده از این روش شما همانند زبان مادری خود ، به زبان انگلیسی صحبت می کنید و جملات شنیده شده را می فهمید ، یعنی عکس العمل خودکار نشان می دهید و در نتیجه با آرامش کامل صحبت میکنید.

درس های لغات :
این مجموعه به شما توسط فایل های صوتی لغات و عبارات را آموزش می دهد.به این صورت که یکسری لغات را توضیح داده (بصورت صوتی)و شما توسط گوش دادن مکرر آنها را فرا می گیرید.شما می توانید این درس ها را با استفاده از کامپیوتر ، یا MP3 player استفاده کنید.

درس های پرسش و پاسخ mini-stories:
این درس ها از فایل های صوتی تشکیل شده اند که در آنها داستانی مقاله یه موضوعی شرح داده میشود و در آن از شما پرشهایی می شو که باید با توجه به موضو به آنها پاسخ دهید.این درس ها نیز باعث قرار دادن شما در رون طبیعی یادگیری می شوند و به شما کمک میکنند سرعت خود را در درک مطلب و پاسخ دادن به سوالات طرح شده بالا ببرید.

درس های نکات داستان ها:
در این درس ها شما گرامر را یاد خواهید گرفت اما بدون مطالعه قواعد دستوری و کتب گرامر. شما گرامر را در سیر طبیعی آن و همانند یک انگلیسی زبان خواهید آموخت.

مقالا ت صوتی(audio article):
این درس ها نیز شامل موضوعات جذابی هستند و با تکرار در گوش دادن آنها قدرت listening و speaking خود را بالا ببرید.



Flow English Lessons -Intermediate Level
درس های سطح متوسط
در درس های این جلد تمر کز بر یادگیری زمان های گذشته و اصطلاحات (idioms) می باشد.که این ها علاوه بر موارد ذکر شده در در جلد 1 می باشد.
در سهای این جلد مکمل جلد 1 است .

Effortless Success Lessons - Level Advanced
درس های انگلیسی موفقیت در تجارت سطح پسشرفته
این درس ها همانند درس های تجاری کسل کننده معمولی نیستند.با این درسها شما می آموزید که چگونه حرفه خود را بهبود داده و چگونه یک تجارت موفق ایجاد کنید و چگونه پول خود را پس انداز کنید.در این مجموعه ، 8 درس شامل موضوعات مرتبط با موفقیت در تجارت امده است.

Video Lessons
درس های تصویری پیشرفته
در این درس ها که تصویری هستند نحوه تلفظ توسط انگلیسی زبانان آموزش داده می شود.در این فیلم ها از فیلم های سینمایی استفاده شده که به جذابیت روش افزوده شده است.
فیلم های این مجموعه عبارتند از:


Lesson 1: Structural Action
Lesson 2: Neutral Vowels
Lesson 3: Consonant Action
Lesson 4: More Consonant Action
Lesson 5: Connected Speech
Lesson 6: Intonation & Rhythms
Lesson 7: Practice Scenes
Lesson 8: More Practice Scenes



توجه کنید که امروزه قدرت درک مطلب و Listening و صحبت کردن یا Speaking بسیار مهم بوده و دراکثر ها موارد تسلط فرد بر زبان انگلیسی را با توجه به این دو مهارت کلیدی می سنجند.
مدت زمان تخمینی برای تمام کردن این مجموعه 6 ماه بوده که با توجه به سرعت و پشتکار فردی بیشتر یا کمتر میشود.

این مجموعه 2 حلقه دی وی دی می باشد

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

فروشنده: گران

قیمت: 12,800 تومان

روش خرید: برای خرید -اورجینال-یادگیری زبان انگلیسی بدون کوشش زیاد 2012 Effortless English، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید -اورجینال-یادگیری زبان انگلیسی بدون کوشش زیاد 2012 Effortless English


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.